|
Тема |
Re: За RENIX-а... [re: DJ Tymbi] |
|
Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
|
Публикувано | 14.08.01 20:02 |
|
|
Значи това с изгарянето на компютъра се получава когато заяде моторчето за ПХ. Като застанеш срещу колата, то се пада в ляво на дроселната клапа. Ако се движи, когато клапата е затворена, всичко е ОК.
Типично за почти всички моно-ижекторни с-ми с ламбда сонда е да "клатят" оборотите, когато сондата остарее. Специално за твоята е характерно това, че когато ламбда сондата е напълно изгоряла или откачена, компютъра започва непрекъснато да променя времето за отвореност на ижектора... от там и качеството на ГВС. При това на моменти се получава преобогатяване (удавяне) и оборотите падат до около 600. Компютъра реагира на това, като отваря леко дроселната клапа и оборотите се вдигат до около 1200. После се усеща че са високи и обеднява сместта, едновременно с което затваря клапата. И после пак от начало...
Това е цялата магия. Преди години имах една суеверна клиентка, която по този повод беше решила че има полтъргайст в колата, понеже при нея се движеше и педала за газта...
|
| |
|
|
|