|
Тема |
Проумейте го най-после... [re: Yonko] |
|
Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
|
Публикувано | 29.06.01 13:48 |
|
|
Нито "моно", нито "пълната" "инжекция" има автоматичен смукач.
При студен двигател обогатяването на сместта става, като управляващия модул задържа инжектора/ите отворени повече време за съответния цикъл. Изключение правят някои системи с многоточково впръскване(най-вече механичните,примерно К/КЕ-Jetronic), при които има монтиран допълнителен инжектор с електрическо управление (Cold Start Solenoid Valve), който до достигане на температура на охлаждащата течност 30-40 градуса по Целзий, осигурява обогатяването на ГВС. В някои системи този допълнителен инжектор осигурява и повече гориво при пълно натоварване.
При всички оборотите на двигателя се повишават от регулатора за ПХ(моторче на клапата или някакъв тип въздушен клапан) , с цел по-стабилна работа на студения двигател.
Термина "смукач" означва съвсем различно устройство. И колкото и да им е кофти на майсторите-механици от старото поколение(без да се обиждат) , него вече го няма.
|
| |
|
|
|