Това с неработенето на клиниката обикновено го правят между Коледните и Новогодишните празници. И както се досещате, пациентите се отлагат и интервалите м/у вливанията се увеличават. При един от тези случаи – писала съм тук, изпратих мейл до Пресцентъра /друг начин за достъп няма!/, като си поисках лекарството – пак Херц., за да си го сложа в друго лечебно заведение. Те незабавно реагираха, д-ра ми се обади още след обяд и ми насрочи дата преди да затворят клиниката /вместо на 21 на 18.тия ден, само да мирясам/. Скандали не съм вдигала, но си търся правата и не си затрайвам и от това има ефект, всички ме уважават, но си имат едно наум и не ми просрочват датите.
В сегашния случай не знам каква е причината – някои пациенти говорят, че нямало средства за разплащане със ЗК, но няма логика това да важи само за една седмица. Най-вероятно ще се пренасят – в клиниката беше извършен ремонт още лятото и все още не са се нанесли.
Иначе не искам да се конфронтирам с персонала, защото са много свестни и са ми правили много компромиси или услуги, а в случая те не са виновни - така им е наредено. С доктора имаме негласна уговорка, че той е много зает и разсеян – обаждам му се в понеделник и го подсещам за сряда, междувременно той ми подготвя документацията, изписва ми лекарствата, в сряда рано преди оперативката ми дава бележка за кр.изследвания и по този начин ми спестява редене на 2 опашки. Та аз съм малко специален пациент. Ама ето че пак трябва да контролирам и него, не стига че и в къщи трябва все да подсещам и контролирам още трима мъже! Пък и накрая все аз съм виновната или потърпевшата!
Добре се намрънках, момичета, ама нали за това е тази тема!
|