|
Тема |
Re: Психология на рекламата [re: prahi] |
|
Автор | Noa (Нерегистриран) | |
Публикувано | 29.01.04 08:09 |
|
|
Ами няколко идеи...Първо е основното - целта на рекламата - да ни накара да консумираме (купуваме) продукти (и/или услуги)...като започнеш от паста за зъби до бира до коли и т.н. В зависимост какво се рекламира има различни трикове които да накарат зрителя да иска този даден продукт....
Пример - реклами за коли - какво виждаш често - някоя супер мадама се върти около колата в рекламата, подсъзнателно внушение: "
Мъже, ако си купите тази кола ще бъдете неустоими за жените..."
Пример - реклами за бира - гледаш пичове някакви, симптични, атлетични, потупват се братски по рамото, в стил "Мъжете знаят защо" ;) , опитват да внушат че пиеш ли тази бира ти ще си едва ли не най-добрия приятел на всеки мъж и т.н.....
И други такива работи....ама като започнеш да се задълбочаваш си помисли и на какво разчитат много от тези реклами - на страха на зрителя, и се опитват да го запазят този страх, защото те така си правят парите: Недиректно ти се казва : "Тази паста за зъби ти трябва, защото ако не са ти достатъчно бели зъбите ще бегат хората от тебе като от чума.....Ако не си купиш тази охранителна система, някой най-вероятно ще ти разбие къщата и ще те ограби...Ако не си купиш първокачествено уиски, значи не си първо качество човек...." Ей такива неща, не че са верни, ама това се опитват да внушат, страх, страх...купувайте хораааааааааааа!!!!
Nоа
|
| |
|
|
|