Виж, ти можеш да тестваш интернет инфраструктура...
Грешиш, не мога. Вероятно бих могъл, вероятно и ти би могъл, но реално в момента нито аз, нито ти можем да проверяваме дебита и надеждността на някакъв интернет тръбопровод, който еди коя си компания от еди коя си част на глобуса иска да изгради, за да доставя поток от единички и нулички до устройствата на своите клиенти, били те физически или юридически лица.
Това не означава непременно, че щом не си инженер, следователно си практик, или че щом си инженер, следователно си теоретик и "не можеш научи" някой как да си ремонтира автомобила, или че щом можеш да научиш някого как да си ремонтира автомобила, следователно ти си едновременно и практик, и не инженер...
Няма такава логика, или по-точно ако има, тя показва, че този, който я има, е объркан, тоест декларира открито погрешността на своите схващания за понятията "инженер", "практик" и "теоретик".
Уверявам те, че няма нищо лошо в това човек да е теоретик, стига теориите му да са демонстративно верни, тоест да може да демонстрира/покаже чрез реален опит или експеримент тук, на Земята, верността на своята теория. Например би трябвало да си доста благодарен на теорията за микробите и бацилите, понеже иначе може би отдавна щеше да си умрял от инфекциозна болест вярвайки, че причината за твоето неразположение е лош въздух или някоя друга подобна средновековна глупост.
също ти не можеш ми обясни принципа на инжексиона а аз мога.
Принципът на горивно инжектираните двигатели, както и този на карбурираните, е достатъчно подробно обяснен в Интернет и всеки, който иска, има необходимото време, разбира ползвания език и т.н., може да си го изучава колкото си иска, но най-общо мога да го обясня така -- горивото се дозира и впръсква във всмукателния колектор (за инжектираните двигатели) или директно в горивната камера на цилиндрите (за директните инжекции).
За мен е достатъчно да знам, че директно инжектираните автомобилни двигатели са по-ефикасни и чисти за единица мощност, тоест оползотворяват по-голяма част от бензина, който консумират за извършването на възложената им работа.
И двамата ли не сме интелегентни или и двамата сме интелегентни?
Кое от двете?
Има още два случая -- аз съм въпросното бла-бла, а ти не си, или аз не съм, пък ти си... Така че ти отговарям с контравъпрос -- кое от четирите?!
аз не мога да тествам интернет инфраструктура но мога да ругулирам дюза
Какво да й регулираш на дюзата? Имаш предвид да смениш регулатор на налягането на горивен инжектор ли? Честно казано изобщо не разбирам какво се разбира под реглаж на дюзи. Доколкото разбрах, става дума за дизелови двигатели. Ако можеш да извършваш такъв реглаж, това си е цял един занаят, с който вероятно би могъл да се препитаваш в някой сервиз.
|