|
Тема |
Re: [re: osvoboden pich] |
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
|
Публикувано | 15.08.20 19:28 |
|
|
Смятам да се доверя на философията, която се преподаваше по време на курса, а в нея този съвет не присъстваше. Наблягаше се най-вече на психофизическите и емоционалните фактори върху способността на водача да шофира безопасно, както и спазването на всички правила за движение.
Ако изолираме само фактора мощност, с течение на времето досега автомобилите са ставали все по-мощни и по-мощни, но коефициентът на смъртност спрямо изминатите километри (VMT) само е спадал, тоест ако мощността има отношение към смъртността, корелацията е обратно пропорционална:
Можеш да видиш също така, че смърността на глава от населението (което може би е решаващият показател) от 1970-та насам като цяло само е намалявала, а средната мощност на автомобилите в този период, съгласи се, единствено е нараствала.
Според мен новият шофьор трябва да подбира по-стриктно скоростта на движение и да бъде екстра предпазлив, тоест да кара кара по-бавничко и винаги да има ефекта на Дънинг-Крюгер наум. Личното ми мнение е, че правилата и законите са направени така, че колкото по-стриктно се спазват, толкова повече рискът от катастрофа наближава нула, с други думи е добре новият шофьор да наблегне на спазването на правилата. Е, и да се интересува от автомобилизъм като цяло.
|
| |
|
|
|