Пак добре, че както си си шофирал воланът случайно не ти е останал в ръцете.
Абе на тебе майтап ти се струва, ама тогава ситуацията беше абсолютно плачевна! На изпита, точно преди да седна да карам, инструкторът ми каза, смених съединителя и отлепва по-рано, да имаш предвид ... кво да му имам предвид, тя колата станала съвсем друга, преди педалът беше мек, а сега станал твърд и трябва слон да го натиска за да превключи ... естествено, не успявам да потегля, колата подскача двигателят угасва и милиционерът ме скъса още на трийсетата секунда ...
Явявам се след две седмици, инструкторът вика, москвичът е на ремонт, ще караш Лада, не се притеснявай, тя се кара по-лесно от москвича. Само че по онова време колите не бяха стандартизирани както са сега, и контролите им бяха на напълно произволни места. Сядам аз в ладата, катаджията ми дава ключовете, аз посягам към колоната да вкарам ключа и установявам, че там дупката за ключа я няма! Пълен шах, почвам да търся къде е шибаната дупка, милиционерът вика дай ключовете, протегна се и ги пъхна от другата страна на волана. Давай, тръгвай, че нямам цял ден да се занимавам с тебе! Хубаво тръгвай, ама къде е мигачът, мамка му?!? Почвам да търся мигачът, катаджията вика, абе ти изобщо курсове карал ли си, я марш оттука, скъсан си!
Нищо не знаеш ти ...
|