|
|
| Тема |
Re: Вниманието [re: Deern] |
|
| Автор |
snowprincess (invisible) |
|
| Публикувано | 05.06.20 22:02 |
|
|
|
нали това казвам, че хората виждат някаква дреха, татуировка, прическа и вярват на внушението
но ей го на, един гей облича рокерско яке и колко мъжествен изглежда
Символ на бунтарството и свободния дух рокерското яке става благодарение на Марлон Брандо, който се появява през 1953 г. с кожено яке Perfecto на Schott NYC в холивудската продукция The Wild One(където играе лидер на банда)
ето и един експеримент
Експериментът на Калсберг
По време на рекламна кампания производител на бира решава да изненада обществото, показвайки нагледно как хората съдят за околните по външния им вид. Как го прави?
В едно съвсем нормално кино оставят само две свободни седалки, като уреждат по време на прожекцията на всичките 148 други да седят татуирани, облечени типично и доста сериозно изглеждащи рокери. Хората, закупуващи билетите си, доста се изненадват, когато влизат в киното. Те трябва да стигнат до средата на залата, за да стигнат местата си. Тук рекламата на датската компания се превръща в пример за социален експеримент – не всички двойки се осмеляват да поразместят рокерите, за да отидат до своите седалки. Някои са толкова стресирани от залата пълна с татуирани мъже, че веднага я напускат.
Интересната реклама се превръща в любопитно социално показно, за това че книгата не трябва да се съди по корицата.
| |
| |
|
|
|