|
|
| Тема |
Re: И [re: crazymonkey-126377] |
|
| Автор |
TheGiverAndTheTaker (истински) |
|
| Публикувано | 14.06.17 16:09 |
|
|
|
Е ти направо нищо не каза. Виж, че в България всичко опира до "наши хора" и до най-смешното: "няма ли как да оправим нещата по цивилизован начин". Тоест с корупция.
Преди няколко дни бях пред централата на една фармацевтична машина за пари и докато седяхме в колата, единият ми вика: "Виждаш ли цялата тази сграда? Вътре няма един човек, който да не е бил познат на друг и да са го приели. [...] Тук приемат ли те, не е до пенсия. Тук е до умиране."
Тази политика според мен е много посредствена, защото не всичко опира до доверие, камо ли до харизма. Ако си на върха на пирамидата и искаш да си добър, по-скоро трябва да намираш непознати хора, които може изобщо да не ти харесват, но с лекота да вършат неща, които ти не можеш и да са доволни на средни/нормални пари в дългосрочен план. Не трябва да имат мечти за собствен бизнес, както и не трябва да са от тези агресивно амбициозните. От последните ти трябва само един на минимум 50 послушни и стабилни кадри. Важно е и да им даваш точно толкова пари, колкото да им стигат да живеят. Ако даваш много пари на хора, които не са свикнали с тях, ги поставяш в шокова ситуация и изходът ще е лош и за двете страни.
Тези неща звучат много просто, но хората не го осъзнават и не го прилагат. Много малко стават за организаторски позиции. За лидери на държави и народи пък да не говорим. С това се раждаш. Под лидери разбирай диктатори идеалисти, радикалисти, новатори. Мани ги пионките.
Аз съм разбрал, че българите са забележително племе, което е изключително способно, но работи на стадния механизъм и има нужда от бащица за да е добре. Евреите са нецентрализирана група от хора, които си помагат един на друг. Те не са хомогенни генетично - има германци, испанци, африканци. Едно време е било религия, след това юдаистите от всички държави са се смесили, не са религиозни, та вече и религия не е.
Швейцарците също са самоорганизиращ се механизъм. Тях ги водят общи ценности.
| |
| |
|
|
|