|
Тема |
Re: Funny support quotes [re: Eвлaмпи Пoпдимитpoв] |
|
Автор |
Гypy (bangbus driver) |
|
Публикувано | 08.02.10 10:05 |
|
|
Аз съм претръпнал и винаги отговарям веднага, обикновено не ми отнема кой знае колко време, а особено във публични форуми е важно, понеже много се вдига organic search-а от Гуугъл, особено напоследък като смениха алгоритъма си на "Кафеин". Особено ако знаеш точно кои думички да сложиш в отговора, така че да се вдига органичния сърч по определни кийуърди.
Иначе съпорта е голяма тема и много мога да обсъждам, много съм се занимавал. Зависи в каква организация си, в момента работим заедно с един пич от САП и той ми е обяснявал при тях какво чудо е въобще да се започне съпорт комуникация, всичко се записва, логва се, таймшийтове, после ако се окаже че клиента бил "виновен" (не знам какво означава това) - клиента си плаща "консултации" по дебелите тарифи. А ако било пък бъг, САП го поемали. Но един съпорт кейс може да се влачи месеци в такива организации.
--
One day it will make sense.Редактирано от Гypy на 08.02.10 10:12.
|
| |
|
|
|