|
Тема |
Технически постинг [re: PMLeague] |
|
Автор |
PMLeague (федерация) |
|
Публикувано | 12.03.07 13:14 |
|
|
СРОКОВЕ
- Срок 1 за пускане на избор-потоци: сряда, 03:00.
- Срок 2 за пускане на избор-мачове: четвъртък, 15:00.
- Срок 3 ("мек" срок) за пускане на нападателни прогнози: събота, 12:00.
- Срок 4 ("твърд" срок) за пускане на нападателни прогнози: събота, 14:00.
- Срок 5 за пускане на вратарски прогнози: събота, началото на съответната ПМЛ-среща.
- Срок 6 окончателен срок за пускане на прогнози: събота, 23:59.
~ ~ ~
МАЧ НА НЕУТРАЛЕН ТЕРЕН
Мачът на неутрален терен протича в следните фази:
- Първа фаза, избор-потоци: Домакините избират 4 потока от номинираните потоци за символичните домакини. Гостите избират 4 потока от номинираните потоци за символичните гости. Поне два от потоците в избора трябва да са от сините.
- Втора фаза, избор-мачове: Домакините избират мачове за 4-те потока, определени от символичните гости. Гостите избират мачове за 4-те потока, определени от символичните домакини.
- Трета фаза, прогнозиране: И двата отбора играят със схемата за разпределение на постове на гостуващ отбор.
~ ~ ~
ДУЗПИ
- Имаме 20 номинирани мача в поток "ДУЗПИ" от сряда (26-и октомври).
- Всеки играч (пост) от отбор (включително вратаря или резервен играч) бие по две дузпи (общо 10 дузпи на отбор). При ново равенство важат точките.
- 10-те дузпи на един отбор трябва да са на 10 различни мача.
- Мачовете за дузпи на единия отбор могат да се повтарят (дублират) с мачовете на съперника (и двата отбора да бият дузпа с един и същ мач).
- Прогнозите за дузпите се пускат най-късно до вторник, 23:59.
- Вратарските прогнози (избивки) за дузпите се пускат най-късно до сряда, 20:55.
Дузпата се бие по следния начин:
- Всеки от номинираните мачове има диапазон на прогнозиране, включваш 15 резултата (0:0 - 1:1 - 2:2 - 1:0 - 2:0 - 2:1 - 3:0 - 3:1 - 3:2 - 0:1 - 0:2 - 1:2 - 0:3 - 1:3 - 2:3).
- Нападателят (този, който бие дузпата) избира мач от номинираните, след което удвоява един от 15-те резултата от горния диапазон и зачерква 2 резултата от същия диапазон. Нападателят може да добави свой резултат извън диапазона (примерно 6:2) вместо да удвоява резултат.
- Вратарят избива две от прогнозите на нападателя (пример: 1:1 и 0:0). Вратарят може да избие удвоеният резултат с двете си позволени избивания (пример: 2:1 и 2:1).
- Вкарана удвоена прогноза се счита за 1 гол.
Има 4 варианта на стечение при дузпата:
1. Резултат извън диапазона (примерно 6:2) -> удар в аут.
2. Резултат, който съвпада със зачеркната прогноза от нападателя -> греда.
3. Резултат, който съвпада с избита от вратаря прогноза -> спасяване на вратаря.
4. Всички останали прогнози -> гол.
Пример:
- НАПАДАТЕЛ
избира Копенхаген - Брьондби
удвоява 2:1
изважда 0:3 и 3:2.
- ВРАТАР
избива 1:0 и 1:1
- От диапазона остават резултатите 0:0/2:2/2:0/2:1/3:0/3:1/0:1/0:2/1:2/1:3/2:3. Ако някой от тях излезе, това е ГОЛ.
- Ако излезе 0:3 или 3:2 - ГРЕДА.
- Ако излезе 1:0 или 1:1 - СПАСЯВАНЕ на вратаря.
- Ако излезе друг резултат - АУТ.
|
| |
|
|
|