|
Тема |
Re: Знам ли... [re: himbeer] |
|
Автор |
bira_more (бира) |
|
Публикувано | 07.05.10 19:56 |
|
|
Ами нали точно в тази тема, юристи обясняват че всяка покупкопродажба е договор. Всяка. Ако има гаранция - имаш основания да искаш от продавача да оправи проблема, ако гаранцията е изтекла - нямаш основания.
Ако продавача е дистрибутор на МТел - то това означава че продажбата въвлича и МТел (не знам по какъв начин, ама такова е вътрешното ми усещане).
Единственото за което (според мен) имаш основание за недоволство е че продавача не те е уведомил изрично за необходимостта от регистрация на картата, за да може да бъде използвана, освен ако не го пише някъде по самата карта.
На времето се карах много дълго и много упорито с Орбител. Защото си купих от тях карта за dial-up, а чак когато се опитах да я ползвам разбрах че трябва и да си напиша ЕГНто. И въпреки че зад тях стоеше цяла адвокатска фирма, накрая макар и с половин уста признаха че имам до някъде право и ми се извиниха. При това стигнахме и до пресата - та извиненията им бяха съвсем официални.
А ако бяха още в началото казали нещо от сорта - извинявай, прав си, ще вземем мерки - нямаше нито да се караме, нито да стигаме до пресата.
Разликата с твоя случай е че в България много се "дрънча" по повод регистрацията, така че продавача до някъде има основания да предполага че ти знаеш.
Bеer? Mоre?
|
| |
|
|
|