|
Тема |
Въпрос за етажната собственост |
|
Автор |
zerg_vs_protos (njakakav) |
|
Публикувано | 05.12.07 18:39 |
|
|
Здравейте,
Прегледах част от темите за етажната собственост но не открих подобна тема. Предстои ни общо събрание за решаване на разпределението на разходите.
В ПУРНЕС има правила по какъв начин се разпределят общите разходи - в общи линии са на човек. Ако общото събрание вземе рашение да разпределя разходите по друг начин(например по равно или според % в общите части...) това законно ли е и къде е регламентирано това. Не намерих подобен текст в ПУРНЕС.
Също така не намерих регламент за това как се плащат разходите за охрана, чистачка и др на хора които не живеят посточнно във входа ?
Има няколко текста в пурнес определящи правата на общото събрание :
4. определя месечни парични вноски за покриване на разходите за управлението и поддържането на общите части на сградата и за други общи разходи;
8. разпределя общите разходи за осветление, вода, отопление, поддържане, почистване и други на местата за общо ползване и по отделни консуматори, когато няма индивидуални измервателни уреди, съобразно нормативните актове.
Това означава ли, че ако не се съобразим с правилата описани в нормативния акт ПУРНЕС и разпределим разходите според процента в общите части,това ще е незаконно ?
Благодаря
|
| |
|
|
|