|
Тема |
Re: Закон за защита на потребителя [re: beasty boy] |
|
Автор | юpи (Нерегистриран) | |
Публикувано | 12.07.07 18:52 |
|
|
Не очаквай да бъдат любезни.
И бъди готов на всякакви контриращи въпроси относно експлоатацията на уреда ,монтаж и съхранение.
В закона имаше два раздела за гаранциите и за рекламациите те са от най-голямо значение за нас като потребители.
И същественото не е само това където са го цитарали по горе а именно в тези два раздела.
Пак ги погледни а и можеш да се обадиш в Комисията за защита на потребителя /телефона май им почваще с 07... на цената на градски разговор/ та като отидеш в магазина първо виж как ще се държат,ако вземат да се правят на интересни само им кажи че си се обаждал в КЗП и си знаеш правата/но без да им ги разясняваш/ и ще видиш че ще си променят отношението.
Трябва да ти дадат приемо-предавателен протокол,не е лошо да искаш и телефон за обратна връзка и лице за контакт.
Успех!
|
| |
|
|
|