|
Тема |
Търся съвет относно b-free. |
|
Автор |
The Fallen Angel (Stormbringer) |
|
Публикувано | 06.11.05 09:34 |
|
|
Според офертата на многоуважаемия мобилен оператор, който си купи b-free говори с един номер от мрежата на глобул за без пари. До тук добре, но има 2 проблема с тяхното обещание:
1. Оказа се, че като си купих пакета чак вътре в книжката се споменава, че не е чак безплатно а срещу 4,80 лева за 31 дневен период от време.
Добре де - преглътнах го - няма нищо безплатно в тоя живот!
2. 29 дни след като им снесох 4,80 лева получавам смс от тях, че съм - слушайте внимателно - ПРЕВИШИЛ С МНОГО ЛИМИТА ОТ 300 БЕЗПЛАТНИ МИНУТИ и от сега нататък ще си плащам по 11 стотинки на минута разговор с този един номер с който по дефиниция говоря "БЕЗПЛАТНО"!
Е, след 2 дни свърши 31 дневния срок и аз кихнах още 4,80 лева и 5 дни по-късно получавам следния смс:
"Вие изчерпахте 300-те мин. за разговори към b-free номера, имате 60 допълнителни минути, след което обажданията към него ще се таксуват по 0,11 лв/мин. с ДДС."
До тук с мечтата за Безплатни разговори...
Имам 2 въпроса преди да отида да говоря в офиса им:
1. При покупката ми на пакета б-фрий не се ли сключва един вид договор между мен и глобул и те не са ли длъжни да си изпълняват това което е написано на и в пакета?
Там не пише, че има 300 минути само безплатни а, че говоря абсолютно безплатно за срок от 31 дни срещу сумата от 4,80 лева с ДДС.
Също така не пише, че си запазват правото да променят тарифите и каквото и да е било а явно въвеждат промени.
2. От това не следва ли, че нямат право да си сменят условията както си поискат?
И също така ако можете да ми дадете съвет как да постъпя и евентуално към кого да се обърна?
Ще съм благодарен на всеки отговор, защото съм твърдо решен да направя нещо по въпроса за неспирните произволия от страна на мобилните оператори.
|
| |
|
|
|