|
Тема |
The Game |
|
Автор |
Add (surplus) |
|
Публикувано | 06.06.02 14:29 |
|
|
ПР и имидж на голямата компания.
Когато заглавието е "Обречени на..." асоциациите не са от най-положителните!
Има ли смисъл от борба за запазване на крехкия позитивен имидж на клиента? затова ти плащат все пак...
Ами, ако фактите са срещу теб? Каква е стратегията:
- премълчаме лошите факти и ..всяко чудо за 3 дни;
- лошите факти си имат контрааргументи;
- вадим кирливите ризи на конкурентите;
- социално-обвързани каузи, които да отвлекат вниманието от..проблема;
..........
Посоченият пример е само началото на това, което ни чака май, уважаеми колеги...все пак...големите инвеститори ще има и ...играта започва...
surplus
|
| |
|
|
|