| 
         
        
  
        
					
				
			 
				Привет на всички пичове в този клуб :-)
 
 Нещото, което ме накара да пиша тук е безобразната кретения в родния PR. 
 Случката:
 Аз съм новинар в радио. 5 минути преди ефир получавам интересна за моя формат новини информация, в която се разказва за едно социологическо изследване направено от Ксерокс сред офисслужителите за това как си комуникирали в офиса. До тук всичко е ОК. Решавам да го включа в емисията си и след внимателен прочит забележете - установявам, че в него липсва отговор на един от 5-те К - къде. Мамка му - не пише за кои офисслужители става въпрос - българските или тези по света. 
 В същото това съобщение е указана и агенцията, която обслужва Ксерокс (сигурен съм, че 90% от вас знаят коя е). Аз се обаждам там, при което девойката ангажирана с този клиент била в среща. Обяснявам най-учтиво на момъка, който вдига телефона как се казвам, от коя медия съм и какво ми е нужно и най-важното СПЕШНО (остават ми секунди до ефир, вече съм наясно, че ще сменям информацията и ще я оставя за по-късно или просто няма да я включа в емисията си). Също така го моля най-учтиво да ми се представи, защото аз общувам с хора, а не с гласове. 
 Дами и господа, Пенки и Миленки PR-менки внимание - след половин минута пауза той ми влиза с бляскавото изречение "На конференцията в Сан Диего, Калифорния ...." :-((((((((((((((((. При което тряснах телефона, защото все пак трябва да си изчета новините, нали?!
 
 Със сигурност на всички вас е станало ясно, че този момък не просто не успя да направи PR на Ксерокс. Той срина тази фирма в моите очи, както като журналист, така и като потребител. Срина имиджа на тази агенция.
 
 Изобщо не става въпрос за безобразния пресрилийз, в който първото, забележете първото изречение е от 14 думи! Аз мога да чета такива изречения, но слушателя не може да слуша такива изречения, нито пък да ги чете. Това го знаят и първокурсниците в сътветните специалности. Не става въпрос и за сгрешеното глаголно време - минало свършено, което също се обяснява в първи курс в университета.
 
 Става дума за това пичове, че ей на поради тази причина PR в България няма да има - защото тази работа я вършат тотално боси хора.
 
 Приятелски поздрави, пожелавам на всеки един от вас успех и късмет, много клиенти и 0 (нула) подобни грешки. Щото те едно на ръка, че вредят на имиджа на вашите клиенти - един ще си тръгне, друг ще дойде, случва се. Но става дума за вашия имидж. А точно за PR-те трябва да е ясно, че той е много важно.
 
 Роден убиец :-)
  
        
        
  
          |