Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:04 30.04.24 
Клубове/ Я! Архивите са живи / Пороци Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема To това май е старо, но... [re: Dominique]
Автор Paпecko® (цветльо)
Публикувано30.05.02 15:25  



Една седмица на системният администратор




ПОНЕДЕЛНИК


8:05
Обади се потребител че си е забравил паролата. Кзах му да използва
програмата за възстановавяване на паролата наречена FDISK. Блаженно
невеж, той ми благодари и затвори. Боже и тези хора гласуват и шофират?

8:12
Счетоводителката се обади да ми каже че не вижда базата данни с
разходите. Давам и стандартния отговор на Супервайзора No 112 “Добре, но
това работи при мен”. Нека се пени и буйства докато изключа кафемашината
от UPS-а и включа обратно сървъра. Съветвам я да опита отново. Още един
доволен потребител.

8:14
Потребителя от 8:05 се обади и каза че има съобщение "Error accessing
Drive 0." Казах му че това е проблем на операционната система.
Прехвърлих го на подръжката на Microsoft.

11:00
Относително спокойствие за последните няколко часа. Решавам да включа
телефона , за да се обадя на приятелката си. Казвам и че родителите ми
ще дойдат в града за уикенда.. Казах и да почака и я прехвърлих на
портиерския килер в сутерена. Какво си мисли? Националните игри по
"Myst" и "Doom" са тук този уикенд.

11:34
Друг потребител звъни (не се ли научиха вече). Казва че иска ACL на HR
да се смени защото никой освен HR може да достъпва базата Казах му че
няма проблем. Затворих. Смених ACL. Добавих @MailSend така че да се
изпраща дo */US.

12:00
Обяд

3:30
Връщане от обяд

3:55
Събуждане от дрямката. Лошия сън ме прави раздразнителен. Ритнах
сървърите без причина. Пак задрямах.

4:23
Още един потребител звъни. Иска да знае как да си смени шрифта на
формата. Питах го какъв Чипсет използва. Да се обади като го намери.

4:55 pm
Решавам да изпълня "Create Save/Replication Conflicts" макроса че
следващата смяна да има какво да прави




ВТОРНИК


8:30
Завърших четенето на лога от последната нощ. Ужасно много време ми отне
за Save/Replication конфликти.

9:00 am
Шефа на поддръжка пристигна. Иска да дискутираме моето отношение към
хората. Кликни върху PhoneNotes SmartIcon. “За нищо на света, много съм
зает. Сложи го в календара”. Изкрещявам аз вземам няколко отчета , които
(мистериозно) изчезват.. Тръгва си мърморейки.

9:35 am
Шефекип-а от R&D иска създаването на нов потребител. Казах му че се
нуждае от от форма J-19R=9C9\\DARR\K1. Казва че никога не бил чувал за
такава форма.. Отговорих му че тя е в базата данни SPECIAL FORMS.
Разправя, че никога не е чувал за такава база. Прехвърлих го на
портиерския килер в сутерена.

10:00 am
Наперен женски глас от R&D иска нов потребител. Казах и че се нуждая от
номера й, департамента, името на шефа й, семейното положение. Стартирах
@DbLookup в паролите, базата на Центъра по контрол на заразите, и моята
лична база. Няма попадения. Казах и че опотребителя ще и бъде готов до
довечера. Припомняйки си урока от последната седмица “Взаимоотношения с
клиенти," аз и предложих персонално да и доставя потребителя до
апартамента й.

10:07 am
Портиера ме спря и ми каза че води странни разговори в килера в
сутерена. Предложих му да тренира с Notes. Започва веднга. Нека гледа
конзолата докато изпуша цигара.

1:00 pm
Върнах се от почивката за цигара. Портиера каза че телефона
продължително звънял , но той ги прехвърлял на момичето от кафето.
Обичам го това момче.

1:05 pm
Голямо вълнение! Съпорт менаджера паднал в дупката която се получи след
като извадих плочките пред вратата на офиса. Наблегнах колко е важно да
не бягаш в компютърната зала дори и ако викам “О господи - пожар”

1:15 pm
Development Standards Committee се обадиха и се оплакаха за някакво
преименуване на имената на формите. Искайки извинение за неудобството им
казах че ще ги оправя. Затворих и стартирах глобално search/replace
using *.

1:20 pm
Мери Харнет от кафето се обади. Каза че продължава да води разговори за
"Notice Loads" или "NoLoad Goats," не била сигурна, не можел да чува
поради индустрилния шум. Казах и че може би става въпрос за "Lettuce
Nodes." Може би дистрибутора на хранителни продукти има нов артикул?
Благодари и затвори.

2:00 pm
Юристката се обади да каже че си загубила паролата. Казах и да провери в
портмонето си, на пода на колата, и в банята. Казах и за радиоактивно
излъчване отзад на компютъра. Предложих и да сложи тръби на всички
отверствия, които намери на компютъра. Неохотно и направих нов
потребител въпреки че не искаше.

2:49 pm
Портиера пак дойде.Искаше още уроци. Измъкнах се за остатъка от деня.




СРЯДА


8:30 am
Сърдит потребител се да каже че чипсета няма нищо общо с шрифта на
формата. Казах му естествено че е трябвало да провери "Bitset," не
"chipset." Глупавия потребител се извини и затвори.

9:10am
Support менаджера, с гипсиран крак, се върна в офиса. Насрочи за 10:00am
среща с мен. Потребител се обади и иска да говори за с него за ужасния
съпорт. Казах му, че менаджера има среща. Понякога живота ти дава
материал направо в ръцете...

10:00 am
Извиках Луи от сутерена да ме покрие. Отивам в офиса на Support
менаджера. Той ми каза че не иска да ме уволнява, но може да ми предложи
няколко други работи. Повечето включваха земеделски инструменти в трети
страни с умерени до тежки политически вълнения. И между другото, го
питах знае ли за новия бъг който взема full-text индесирани данни и ги
препраща на случайни емайли от Marketing на корпоративната Web. Срещата
завърши когато се протегна за клавиатурата, Web броузера, и хапчета за
киселини в стомаха.

10:30 am
Казах на Луи че върши страхотна работа. Предложих му да му покажа
корпоративния mainframe PBX някога.

11:00 am
Обяд

4:55 pm
Върнаш се от обяд

5:00 pm
Смяната дойде, прибирам се.




ЧЕТВЪРТЪК


8:00 am
Ново момче ("Maрвин") започва работа днес. "хубаво каре" отбелязах.
Показах му сървърното ,ел-помещението, и техническата библиотека. Сложих
го на IBM PC-XT. Казах му да преглътне камъка, Notes се стартира и на
монохромен и на цветен монитор.

8:45 am
PC-то на новия свърши да зарежда. Казах му че ще му създам потребител.
Сложих минимална дължина на паролата- 64 символа. Отидох да пуша.

9:30 am
Запознах Луй сLouie the пазача Марвин. "Хубаво каре” коментира Луи. Не е
ли страхотен?!

11:00 am
Победих Луи на домино. Лиу се махна. Нещастника бепе скрил домино в
ръкава си ("Винаги имам backup-и"). Потребител се обади да каже че
Accounting сървъра е спрял. Осбодих Ethernet кабела от радио антената
(за по-добро приемане) и го пъхнах обратно в хъба. Казах на потребителя
да опита отново. Още един щастлив потребител!

11:55 am
Информирах Марвин от Корпоративна политика за 98.022.01: "Че всички нови
потребители работещи в дни завършващи с “Y” да се наслаждават на всички
аспекти на работата в корпорацията. Всеки е длъжен да осигури поддръжка
и облекчение на по-старшите технически анализатори на смяна. Марвин се
колебае.

Посочих му “Корпоративна политика” (съвършенно изделие на труда, ако
мога така да кажа). Помни това е като пица с двойна плънка без плънка.!
На излизане Марвин стъпа на хлопаща плочка до изхода на вратата.

1:00 pm
Oooooх! Пицате така ме приспива...

4:30 pm
Събудих се от освежаващия сън. Накарах Марвин да чете обявите.

5:00 pm
Смяната дойде. Включих, изключих HR сървъра няколко пъти (само тествах
On/Off бутона...). До утре.



ПЕТЪК


8:00 am
Нощната смяна още се оптва да смени захранването на HR сървъра. Казах им
че преди да си тръгна работеше добре.

9:00 am
Марвин още не е дошъл. Решавам да започна да отговарям аз на
обажданията. Спрях прехвърлянето на обажданията към Mailroom-а.

9:02 am
Оп. Потребителско обаждане. Потребител от Диес Моийнес не може да
репликира. Аз го определих като слънчево изригване. Казах му да се обади
на Телекомуникациите.

9:30 am
Господи, друг потребител! Те са като мравките. Казва че е от Сан Диего и
не може да репликира данни с Диес Моийнес. Казах му че е заради слънчево
изригване , но с 2-а часова разлика. Предложих му да върне времето на
сървъра с 2 часа.

10:17 am
Обаждане от Пенсакола. Казва че не може да прати майл до Сан Диего.
Казах му да смени времето с 3 часа напред

11:00 am
Емайл от корпорацията до всички да спрат смените на времето по
сървърите.Смених часа му и го препратих до Мулуоки.

11:20 am
Свърших @CoffeeMake макроса. Затворих телефона.

11:23 am
Мулуоки питат кой ден сме днес.

11:25 am
Support менаджера ме спря да ми каже че Марвин напуска. "Толкова е
трудно да нямериш качествена поддръжка..." Аз отговорих. Support
менаджера каза че иам ангажимент със ортопеда следобяда и мога ли да го
заместя за през уикенда. "Няма проблем!"

11:30 am
Обадих се на Луи и му казах че голяма възможност му се отваря и той е
поканен на среща този следобед. "И-е сигурно. Можеш да си донесеш енфие"

12:00 am
Обяд.

1:00 pm
Започнат пълен backup на UNIX сървъра. Пренасочих го към NULL устройство
за по-бързо.

1:03 pm
Пълния седмичен backups свърши. Хора, Обичам новите технологии!

2:30 pm
Хврълих един поглед в списъка със срещи на шефа. Отказах срещата за 2:45
pm. Той наистина би желал да е в тях и да почива, знаете.

2:39 pm
Обаждане на нов потребител. Искал да знае как да се свърже с документ.
Казах му да стартира програмата за връзка към документитес CTRL-ALT-DEL.
Казва че PC се рестартирало. Да се обади в Microsoft.

2:50 pm
Support менаджера се обади да ми каже че имало объркване в офиса на
доктора и ангажимента му отпадал . Каза че отивал у дома си.. Казах му
че ще види корпоративния сайт по-късно.

3:00 pm
Някакъв новак звъни. Казва че перодично макроса не работи. Казах му да
сложи @DeleteDocument на края на формулата. Обещах да му пратя
документа-притурка на който толкова държеше.

4:00 pm
Приключих смяната на фона на всчики документи на бяло. Също сложих point
size to "2" в базата с помощта.

4:30 pm
Потребител не можел да види нищо в документите. Казах му да отиде на
"Edit -- Select All", натисне клавиша DEL, и да рефрешне . Обещах да му
пратя документа-притурка на който толкова държеше.

4:45 pm
Звъни друг потребител. Разправя че не може да чете помощните документи.
Казах че ще ги оправя. Затворих. Смених шрифта на Wingdings.

4:58 pm
Включих кафемашината в хъба за да видя какво ще се случи. (Почти) нищо.

5:00 pm
Нощната смяна се появи. Казах им че хъба се държи странно и им пожелах
приятен уикенд.


Редактирано от Paпecko® на 30.05.02 16:12.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Sis Admin Dominique   30.05.02 15:00
. * Re: Sis Admin Paпecko®   30.05.02 15:17
. * Re: Sis Admin Dominique   30.05.02 15:21
. * To това май е старо, но... Paпecko®   30.05.02 15:25
. * Re: To това май е старо, но... Dominique   31.05.02 09:30
. * Re: To това май е старо, но... buratino   01.06.02 00:49
. * Re: To това май е старо, но... The Foul®   01.06.02 10:53
. * Re: To това май е старо, но... buratino   03.06.02 04:10
. * Re: Sis Admin Spidercho   30.05.02 16:36
. * Re: Sis Admin Paпecko®   30.05.02 16:58
. * Re: Sis Admin Spidercho   30.05.02 17:11
. * Re: Sis Admin Paпecko®   30.05.02 17:32
. * Re: Sis Admin marta_s   30.05.02 15:22
. * Re: Sis Admin Dominique   30.05.02 15:25
. * Re: Sis Admin marta_s   30.05.02 15:31
. * Re: Sis Admin 8. Cтoичkoв   30.05.02 15:28
. * Re: Sis Admin Dominique   30.05.02 15:33
. * Re: Sis Admin 8. Cтoичkoв   30.05.02 15:42
. * Re: Sis Admin Dominique   30.05.02 15:46
. * Re: Sis Admin 8. Cтoичkoв   31.05.02 00:13
. * Re: Sis Admin Spidercho   30.05.02 16:42
. * Re: Sis Admin 8. Cтoичkoв   31.05.02 00:16
. * Вината е в теб!!! Bad Boy   30.05.02 15:29
. * Re: Вината е в теб!!! е да де ...ама lggy Pop..   30.05.02 15:31
. * Re: Вината е в теб!!! Dominique   30.05.02 15:36
. * Re: Вината е в теб!!! Paпecko®   30.05.02 15:40
. * Re: Вината е в теб!!! Dominique   30.05.02 15:44
. * Ти..мъже ли сънуваш? Bad Boy   30.05.02 15:49
. * Re: Ти..мъже ли сънуваш? Paпecko®   30.05.02 16:18
. * Re: Ти..мъже ли сънуваш? lggy Pop..   30.05.02 16:22
. * Re: Вината е в теб!!! 8. Cтoичkoв   30.05.02 15:46
. * Re: Вината е в теб!!! Bad Boy   30.05.02 15:52
. * Re: Вината е в теб!!! Bad Boy   30.05.02 15:47
. * Re: Вината е в теб!!! Dominique   30.05.02 15:50
. * Басси... Bad Boy   30.05.02 15:53
. * Re: Басси... Dominique   30.05.02 16:01
. * Re: Вината е в теб!!! lggy Pop..   30.05.02 15:53
. * Re: Вината е в теб!!! Dominique   30.05.02 15:55
. * Re: Вината е в теб!!! lggy Pop..   30.05.02 15:57
. * Re: Вината е в теб!!! Dominique   30.05.02 15:59
. * Re: Вината е в теб!!! lggy Pop..   30.05.02 16:01
. * Супер!!! marta_s   30.05.02 15:55
. * Re: Вината е в теб!!! B_e_tt_i_s   30.05.02 17:51
. * Re: Sis Admin Пaлячo   30.05.02 16:02
. * Re: Sis Admin Dominique   30.05.02 16:07
. * Re: Sis Admin jam   30.05.02 16:10
. * Re: Sis Admin freestyler   30.05.02 16:06
. * Re: Sis Admin lggy Pop..   30.05.02 16:08
. * Re: Sis Admin freestyler   30.05.02 16:22
. * Re: Sis Admin Paпecko®   30.05.02 16:32
. * Re: Sis Admin freestyler   30.05.02 16:38
. * :)) mihail   31.05.02 12:18
. * Re: :)) freestyler   31.05.02 16:21
. * Re: :)) LeoS   31.05.02 19:09
. * Re: Sis Admin Dominique   30.05.02 16:10
. * Re: Sis Admin freestyler   30.05.02 16:20
. * Re: Sis Admin azia   30.05.02 16:12
. * Супер тема и супер коментари!! Strunz   30.05.02 17:27
. * Re: Sis Admin DlD   31.05.02 16:10
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.