|
Тема |
Краят на Бугати Вейрън |
|
Автор |
nnnlo (epic) |
|
Публикувано | 28.06.11 03:13 |
|
|
е през 2013. Бугати Вейрън, like a shooting star. Доста късо време на живот. Продукцията дори не искара 10г.
Пиша за нея, защото тази кола бе обявена за невижданото чудо на автомобилните технологии, индустрия, и изобщо супер най-най-най.
Реално погледнато, какъв бе смисълът от тази кола?
1)Дали е най-бързата кола в света?
За момента е, но след 6 месеца ще е друга.
2)Дали е най-икономичната кола?
По този показател е на едно от последните места.
3)Дали има най-модерната електроника?
Не. Дори Хюндай Соната има същата електроника.
4)Дали използва някакви супер материали?
Не. Хич. Въглеродните влакна са на светлинни години след графена.
Какво остана?
5)Двигателя.
Не. В него няма нищо революционно.
Като теглим чертата излиза, че 2 милиона се плащат само за кожените седалки и емблемата "Бугати". И така, единственият смисъл на тази кола е, печалбата на бързи пари в кратки срокове. Бугати Вейрън отива в музея, където са Москвич, ЗАЗ, ....
След 30г, дали някой ще помни Вейрън? Аз мисля, че не. Самата история на Бугати е не забележима с нещо особенно. Емблемата на Бугати я има, само защото е на "изкуствено дишане" от Volkswagen AG. Последните май имат други планове за бъдещето.
|
| |
|
|
|