Хайде да си припомним какво тръбяха - това ми прозвуча като "а вие защо биете негрите?" И все пак ако вървим по тази логика да погледнем и какво обещаваше ГЕРБ преди изборите?
И какво излезе - нищо не извадиха. А магистралата така си и остана. - за да бъдем коректни малка справка: Първият подучастък от Лот 1 - между Оризово и Чирпан, с дължина от 38,7 км, е в експлоатация от 1 юли 2006 г. - т.е е открит почти една година след като правителството на тройната коалиция беше гласувано в НС. Участъкът Бургас - Карнобат с дължина 35.2 км е пуснат в експлоатация четири месеца по-късно - на 2-ри ноември. Вторият участък на Лот 1, Чирпан - Стара Загора (22 км) е пуснат на 5-ти октомври 2007.
Ех, Аладине, не ти е силна страна пустата му фактология, пак са ти убегнали случки и събития. Виж, оказа се, че Станишев, Доган и Симеон са построили, или поне открили почти 100 км. от "Тракия". Горе долу на толкова ще пререже лентите и Бойко, ако разбира се правителството му "доживее" до 2013.
Ако използваме любимото оправдание на настоящите управляващи - лошото наследство - сключената съмнителна концесия, чието разваляне си беше доста сериозен проблем, също можем да оправдаем тройната коалиция, макар една от съставните и части беше причина за това наследство (това, между другото, е сериозен утежняващ фактор, защото нали се сещаш че достатъчно твърди и бързи действия срещу тази концесия биха довели до излизане на НДСВ от управлението и като следствие - правителствена криза с всичките и последствия).
Впрочем, защо ли не видяхме никакви разобличения срещу тази концесия от страна на ГЕРБ? В тяхното правителство НДСВ не участва, няма го дори и в Парламента.
За съжаление не съм специалист по хидросъоръжения, за да дам компетентно мнение за целесъобразността и обосноваността на "Цанков камък", но подозирам че и там дяволът не е чак толкова черен, колкото се опитва да го представят пиар акциите на бойковата дружина.
Криво да седим, право да съдимРедактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 24.01.11 08:09.
|