|
Тема |
Re: София Ауто - ако искате ядове! [re: Eredis] |
|
Автор |
ДeдoTpифoн () |
|
Публикувано | 05.10.07 13:34 |
|
|
С чиста съвест и днес, 9 месеца след като купих колата, поддържам положителните си впечатления от Шевролет Каптива. Проблемите ми се дължат по-вероятно на недостатъчна квалификация или липса на добро желание в София Ауто. Винаги може да се случи да има дефект, въпросът е как се оправяш в ситуацията - дали решаваш проблема или опъваш нервите на клиента до безкрай, размотаваш го и се опитваш да го убедиш, че трябва да продължи да идва всяка седмица в сервиза, докато свят светува. Проблемът ми не е с каптивата, а със София Ауто.
Иначе при замяна, пак искам Каптива, същия модел.
Благодарение на този форум получих важна информация от други собственици и съвсем честно искам да им кажа и доброто и лошото.
Това, че моят дилър ме прави на маймуна, рано или късно ще се окаже в тяхна вреда, защото човек, който си купува кола за 50 бона, знае как да си пази интересите. Вече писах до Комисията за защита правата на потребителите, пуснал съм и писмо до представителя на GM, разбира се, че съм известил и лизинговата компания, която е собственик на автомобила и ако един ден им го паркирам пред входа на офиса и спра да плащам, ще знаят защо съм го направил.
Сигурен съм, че скоро оттук ще ви съобщя, че въпросът е благополучно решен, но нервите, които похабих, никой няма да ми ги възстанови и затова хората заслужават да разберат какво се случва, когато станеш клиент на София Ауто.Редактирано от ДeдoTpифoн на 05.10.07 13:38.
|
| |
|
|
|