|
|
| Тема |
Погледнах данните. ... [re: Areнт] |
|
| Автор |
Bushman (maYJor) |
|
| Публикувано | 15.01.06 21:42 |
|
|
|
оказва се, че Витарата също има клиренс 200мм., или ТОЧНО колкото на Градн Чероки, например.
Нека уточним, става въпрос за МИНИМАЛЕН клиренс, или разстоянието от най-ниската точка на колата /това обикновено е долната част на диференциала/ до пътя. като помислиш малко се сещаш, че това разстояние не зависи от никакви "лифтинги" и друг тунинг, а САМО от размера на колелетата - само с по-големи гуми можеш да повдигнеш диференциала от пътя.
Значи при еднакъв клиренс 200мм. Витарата в никакъв случай не е по-непроходима от останалите джипове, дори напротив. Ако я сравняваме с Ренглъра например, тя е по-лека, с независимо окачаване отпред и с по-късо междуосие, което автоматично означава по-стръмни ъгли на атака и респективно - по-малка вероятност да я задереш някъде отдолу.
За гаража - имал съм същият проблем с височината. 170-сантиметрова кола без проблем влиза във врата с височина 180см, но при условия, че се движи хоризонтално и на вратата няма прагче. Ако се налага да се спускаш в гаража, преднижата влиза без проблема, но някъде предната част на покрива /при по-дългите джипове/ може да се удари в горния ръб, защото задните колела са все още по-високо по наклона и повдигат задницата. В такъв случай има решение - можеш да пробваш да я вкараш със задницата напред, тъкмо ще ти е по-лесно за изкарване...
Същото се получава при преминаване през прагчето. Ако минеш съвсем бавно може и да стане, но някой ден бързаш и даваш повече газ, задницата подскача и в резултат - напречна гънка на покрива /ако е метален/ или покрив на парчета /ако е пластмасов/.
The storm is coming...
| |
| |
|
|
|