|
|
| Тема |
Ами... [re: 3aпaлeн] |
|
| Автор |
Bushman (maYJor) |
|
| Публикувано | 20.12.05 20:28 |
|
|
|
Самурайчето е супер-колица, наистина. Гледал съм ги по състезанията - катерят се като кози. Основното предимство ми е, че е много лек и същевременно - достатъчно здрав и надежден. Като приобавиш към това съвсем разумната му цена и икономичната експлоатация - май за тези пари по-добър джип няма...
Ако го сравняваме с Витарата - тя е все пак по-голяма и по-комфортна от Самурая, имам предвид - и като обзавеждане, и като возия. Има по-добра аеродинамика, по-живичък двигател и окачване на пружини, като резултат - държи се по-добре на шосе от него. Въпреки всичко, джиповете се карат основно по шосе, доста рядко по черни пътища и изключително рядко изобщо без път, нали така?
Като проходимост... не мисля, че Витарата е по-зле от Самурая. Сигурно е със 100 - 150кг по-тежка от него, но е и по-мощна и има независимо окачване на пружини отпред, срещу два цели моста на листови ресори на Самурая. Наистина не се наемам да кажа кой от двата джипа е по-проходим, но не смятам, че има съществена разлика между тях в това отношение.
Често сме говорили, че Витарите ръждясват, наистина съм виждал много изгнили. Това е естествено, защото никой не е могъл да предвиди, че джип на цената на едно Поло ще се кара 15 и повече години... Мисля, че При Витарите след 92-93 година проблемът със слябата АКЗ е решен, а при Трекерите този въпрос никога не е стоял /доколкото знам/.
В заключение - наистина смятам, че при тези добре формулирани условия най-сполучливия избор е Витара /Трекер, Сайдкик/. Може да се помисли и за Чероки, ако предпочиташ по-голяма кола. Може и Самурай, ако не си претенциозен по отношение на динамика, комфорт и не предвиждаш да пътувате цялото семейство с багаж.
Това е от мен. Успех!!
The storm is coming...
| |
| |
|
|
|