|
|
| Тема |
Re: При Грандовете ... [re: DlNl] |
|
| Автор |
Bushman (maYJor) |
|
| Публикувано | 19.09.05 14:11 |
|
|
|
има повече - какво? Дизелови двигатели? Не е ли само един - 3.1? Или говориш за разнообразие от двигатели изобщо? Пак не много богат изборът - редовият шестак 4.0 и V8 - 5.2, 5.9... Други да се сеща някой? И за раздатки се сещам само две NP 231 и 242, ако не се лъжа...
Иначе по въпроса - значи говорим за Витарка и Чероки на приблизително еднаква цена и години, нали така? Ако сметнем екплоатационните разходи, мисля че бензиновата Витара на газ излиза по-евтина /за каране/ от дизелово Чероки. Турбо-дизелът на Рено не е много калпав и е евтин за ртемонт, но си е малък за тази тежка машина и под 8 на 100 няма сваляне, даже може да говорим и за 10. Точно толкова газ ще изгори Витарата с АГУ, но цената е с 60 стотинки надолу, значи приблизително 6 лева на 100км. икономия, 600 за 10 000 - и АГУ-то ти се изплаща двойно само за една година.
После аз лично имам малко неприятни спомени от мостовете, карданите и раздатката на моя Ренглър, а те са същите и на Черокито. С две думи - за истински офроуд и двете на стават, а за каране по пътищата Витарата определено я предпочитам. Та аз гласувам за нея.
The storm is coming...
| |
| |
|
|
|