|
|
| Тема |
Re: лада нива или сузуки самураи [re: eзkoбeзko] |
|
| Автор | няkoй (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 01.08.05 12:36 |
|
|
|
Имам опит от експлоатацията на 4 бр. Ниви, 2 бр. УАЗ и 1 Тойота Ландкруизер.
Преди 9 години на х-л Мальовица изтеглих едно самурайче от преспите. Не казвам нищо лошо, просто гумите му бяха износени.
Що се касае до Нива: мога да кажа, че ако е с оригиналните руски гуми т.н драпачки, то колата е невероятно проходима, вкл. и там където уаз е закъсвал. От друга страна, мисля, че ходовата част на Нивата, не е пригодена за тежки и постоянни натоварвания. След почти всички тежки карания на нивите, все съм сменял било предни лагери, било карета с полуоски. Но пък от друга страна, частите струват евтино !
Да не се бърка понятието блокаж на нивата !
Нивата е винаги с включени 2 - та моста в съотношение на въртящия момент 40 към 60 /преден към заден/. При включването на т.н блокаж, то става 50 към 50 ! Понеже колата е много добре конструирана, тези 10 % към предния мост вършат чудеса. Говоря за късия вариант, дългия е трагедия !
Избора винаги зависи, от това за какво ти трябва джип и колко пари можеш да дадеш. Ако ти трябва основно за каране извън път, то джип с класическо окачване е по - добро решение. Ако ще излизаш от време на време извън пътя, то Нивата е добро решение, ощи повече, че частите са евтини и ги има !
| |
| |
|
|
|