|
Тема |
Re: И аз да кажа! [re: CJ_] |
|
Автор |
Bushman (maYJor) |
|
Публикувано | 01.06.04 12:52 |
|
|
Първо - черокито си има рама, при това съвсем не е слаба. Само че е вградена в купето, а не е под него, и Нивата е така. Мисля че тази система се нарича "uni-frame", това се прави за намаляване общата височина на колата. Ето ви тук една .
Не съм съгласен, че това е "комби, маскирано като джип". Двата моста на Черокито, задното окачване, двигателя и почти цялата трансмисия са същите като на Ренглъра. Е, накой да каже, че Ренглъра е слаб на ходова част и окачване? Само предното окачване е малко по-различно /на пружини/, ама чак пък толкова да е слабо... По-скоро Черокито е всъдеход, маскиран като комби, това е моето мнение.
По отношение на дизелите - наистина не са ги уцелили, малкия 2.1 май наистина е слабичък, а по-големият 2.5 пък не е надежден. Иначе бензиновите мотори са вечни, ако можеш да им надвиеш на разхода, разбира се. Вакуумния разпределител на раздатката наистина може да създава проблеми, но с него се избегва въртенето на ключалки на предните главини, предното се включва само с едни движение на лоста. И трябва да имате пред вид, че вакуумен разединител на дясната полуоска има само на колите, които са парт-тайм. По-скъпите модели са с друга раздатка с централен диф и са фул-тайм. Те естествено нямат никакви вакуумни разединители.
Абе може много да си приказваме по темата. Ако някой се интересува, има един руски сайт с много информация за Черокито.
|
| |
|
|
|