Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:53 05.06.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Off-road Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Задаваш отговори... [re: Caмo Дизeл]
Автор Maistora (Чешит)
Публикувано16.03.02 03:58  



Какви предимства може да има система, която чака да се развие процеса на буксуване, за да се намеси!? Специално пък за офроудерите тва е критично.
Направо земи пастни темата 4х4 от нашия форум, да са просвети народа
Кво ся, да си кривим душата и да викаме, че сяшните офроудери са по-добри щот имат електроника.

Въртящия момент пък, ако се разпределя динамично, каквото се опитват да правят брейк-трекшън контрол системите, то когато само едно колело остане зацепено, представи си на 1-ва понижена скорост и двигател, развъртян на обороти на максимален въртящ момент, какъв противодействащ момент трява да създадат спирачките на 3-те буксуващи... оттук следва и резултатът от работата или на съпроматчиците на етапа на проектирането, или на сервизите след това...
Тва както и да е, ама като са замисла, цялата тая система има и инертност, и дискретност на действието, т.е. в момента на потегляне, измъкване от калта, буксуващото колело ще се провлачва за момент, макар и слабо, обаче ако това се случва постоянно с произволно от колелата и при по-висока скорост... ...води до усложняване и оскъпяване на системата с цел избягване на кусура и кво? де я ползата от файдата, че спестихме малко железария за сметка на електрониката?
От друга страна идеалния офроудер МБ G463 или там как му беше заводския индекс на Г-класата, въпреки че има блокировки на сички диференциали, има и 3 копчета, с които се задействат, а копчетата трява да се натискат, а паркетните офроудери с брейк трекшън контрол нямат копчета, начи са по куул щот сами праат сичко... баба данги дунги
Нека да сложат по един диференциал Торсен или Куайф на мястото на обикновените, ама на мястото и на 3-те диференциала, а не само на междуколесните, както на хъмъра, или само на централния, както на ауди куатро. Е тва е.
Въпросните диференциали сработват на практика веднага. В рамките на хлабините на червячните си предавки те усещат от коя страна има по-голям противодействащ момент и се "затягат" точно на тази страна и не се "разхлабват" докато другото колело не се зацепи, опитвайки се да предаде по-голям въртящ момент съответно да затегне другата страна на диференциала.
и т.н.
баси как ми са приспа, майна.

Москвич: начин на живот
.{[ •]===АЗЛК===[ •]}.


Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Ето тема Caмo Дизeл   14.03.02 13:36
. * EGATI TEMATA! Wranglero   14.03.02 19:34
. * Re: EGATI TEMATA! YBNormal   14.03.02 20:52
. * Re: Ето тема LordDigital   14.03.02 22:10
. * Задаваш отговори... Maistora   16.03.02 03:58
. * TE TVA E OTGOVOR! Wranglero   16.03.02 16:34
. * :) Maistora   16.03.02 17:32
. * Re: Задаваш отговори... Caмo Дизeл   16.03.02 18:10
. * Хм Maistora   16.03.02 18:57
. * Ето на... Maistora   16.03.02 19:24
. * Re: Ето на... LordDigital   16.03.02 22:07
. * Re: Ето на... Maistora   16.03.02 22:52
. * Re: Ето на... YBNormal   17.03.02 17:29
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.