Какви предимства може да има система, която чака да се развие процеса на буксуване, за да се намеси!? Специално пък за офроудерите тва е критично.
Направо земи пастни темата 4х4 от нашия форум, да са просвети народа
Кво ся, да си кривим душата и да викаме, че сяшните офроудери са по-добри щот имат електроника.
Въртящия момент пък, ако се разпределя динамично, каквото се опитват да правят брейк-трекшън контрол системите, то когато само едно колело остане зацепено, представи си на 1-ва понижена скорост и двигател, развъртян на обороти на максимален въртящ момент, какъв противодействащ момент трява да създадат спирачките на 3-те буксуващи... оттук следва и резултатът от работата или на съпроматчиците на етапа на проектирането, или на сервизите след това...
Тва както и да е, ама като са замисла, цялата тая система има и инертност, и дискретност на действието, т.е. в момента на потегляне, измъкване от калта, буксуващото колело ще се провлачва за момент, макар и слабо, обаче ако това се случва постоянно с произволно от колелата и при по-висока скорост... ...води до усложняване и оскъпяване на системата с цел избягване на кусура и кво? де я ползата от файдата, че спестихме малко железария за сметка на електрониката?
От друга страна идеалния офроудер МБ G463 или там как му беше заводския индекс на Г-класата, въпреки че има блокировки на сички диференциали, има и 3 копчета, с които се задействат, а копчетата трява да се натискат, а паркетните офроудери с брейк трекшън контрол нямат копчета, начи са по куул щот сами праат сичко... баба данги дунги
Нека да сложат по един диференциал Торсен или Куайф на мястото на обикновените, ама на мястото и на 3-те диференциала, а не само на междуколесните, както на хъмъра, или само на централния, както на ауди куатро. Е тва е.
Въпросните диференциали сработват на практика веднага. В рамките на хлабините на червячните си предавки те усещат от коя страна има по-голям противодействащ момент и се "затягат" точно на тази страна и не се "разхлабват" докато другото колело не се зацепи, опитвайки се да предаде по-голям въртящ момент съответно да затегне другата страна на диференциала.
и т.н.
баси как ми са приспа, майна.
Москвич: начин на живот
.{[ •]===АЗЛК===[ •]}.
|