|
|
| Тема |
Re: Vupros za Cherokee [re: Wrangler] |
|
| Автор |
Caмo Дизeл (член-кореспонд.) |
|
| Публикувано | 27.02.02 09:56 |
|
|
|
Това е Selec-Trac, както valvemaster ти е писal (абе 96-та правеха ли ги вече). За разлика от Command-Trac, тук имаш и среден диференциал, който позволява full-time 4x4. Но не се блокират предния и задния диференциал, а само средния. Тогава става 4x4 part time и не бива да се кара по настилка, която не позволява приплъзване. Причината е проста - при завой, предната и задна ос описват различни радиуси. Но след като средния диференциал е блокиран, двете оси са принудени да се въртят с едни и същи обороти. Тогава е ясно, че едната от осите трябва да приплъзне, а това е трудно на настилка с добро сцепление и така се генерират огромни напрежения по ходовата част, докато материала поддаде някъде, а ти оставаш насред пътя със сметка от 4 цифри в близкото бъдеще.
4х4 LO e същото, като 4x4 PT, но с демултипликатор включен на бавните скорости.
Край на всички ограничения
| |
| |
|
|
|