| 
         
        
  
        
				За мен равносметката е тази:
 Все повече операторите ще разчитат на тънки номерца да задържат ревенюто си, предстоящото орязване на интеркънекта ще зависне над главите им, кой ще бъде най-потърпевш, янсно е.
 Мобилния Тел държи първенството в гадните платени услугички, които внасят "добавена стойност" в изобилното портфолио. Спомням си преди 7-8 години автоматичното активиране на войс мейл, (в услуга на клиента, даже и билбордове му посветиха), тутакси неуспешните свързвания нараснаха до 25% в рамките на 2 седмици. Някой наема ли се да сметне колко пари са това.....
 БТКйците се пазят за сега от груба игра, но и при тях най-доброто предстои. 
 Глобул не остават по-назад. С едната ръка дават, с другите две взимат.
 Има и друго.........Мен лично повече ме дразни частно-собственическото поведение, което операторите декларират пред клиентите си.  
 Борбата за задържане на клиенти става все по-свирепа и жалка, и при трите оператора трагикомичните случаи са ежедненвие. Скоро станах свидетел на отказ от преносимост поради 1 лв неустойка, неописана в договора, дължима за "придобиване на телефонен апарат след изплащане на лизинг", (каквото и да означава това). А срочния договор беше прекратен ден преди това, след плащане на дължимата неустойка (130 лв) за конкретния номер....нямам коментар за това.
 
 А на фона на истериите, от които се тресе еМтеля, ходът с Боба беше .........направо да ги съжалиш.
 Извинете, работихме до късно и на сутринта се успахме..
 
 Та да се върна към темата: А колко ли абоната вече наспорихме? За Марта Вачкова разбрах, че говори много, особено в CUG...
 ТцТц.. Ама то не било маркЕтинг, най ми било cntrl+C, cntrl+V 
  
        
        
  
          |