|
Тема |
Re: SUPER NEKOREKTNI SA MTEL [re: veso] |
|
Автор | Oнчo (Нерегистриран) | |
Публикувано | 09.08.04 12:53 |
|
|
Това, че при смяна на плана се губят минутите от стария е ясно казано. Това, че не си го прочел си е твой проблем. Каката в бизнес центъра е могла да ти го обясни, но едва ли е длъжна да го направи. Ти не си разбрал това, друг не е разбрал друго - какво да правят служителките - да ви четат договора на глас ли? Толкова по този въпрос.
Аз съм клиент от 96-та или 97-ма. Не помня точно. Това което малко ме дразни е, че мтел обявява какви ли не промоции за да привлече нови клиенти, но не прави нищо да погъделичка такива като мен примерно. Спокойно могат да кажат "Ти си клиент от 8 години и затова ще ти приспаднем 20 лева от една сметка тази година". Или да ти подарят една шапка по този повод :) Или да наемат един call center да се обадят по веднъж на старите си клиенти и да кажат "Благодарим ви, че бяхте с нас последните 5 години". Едва ли това ще фалира мтел, а клиентите биха добили усещането, че лоялността им се цени. Както и да е - предполагам има достатъчно добре платени специалисти по реклама и маркетинг в мтел, на които това няма нужда да им се обяснява :) До момента съм платил на мтел толкова пари, колкото сигурно 15 клиента с прими я им направят заедно за следващите 5 години я не. Но явно маркетолозите им смятат, че веднъж станал клиент няма нужда да се занимават повече с теб.
А новите тарифни планове имат една единствена цел - да те накарат да плащаш предварително, т.е. да кредитираш мтел. Докато има възможност няма да си сменям стария план, на който съм в момента :) Като стане да няма възможност ще го мислим пак.
|
| |
|
|
|