|
Тема |
Абе ти не разбираш от дума, май [re: veso] |
|
Автор |
r-н Двyтakтoв (two way engine) |
|
Публикувано | 10.08.04 11:51 |
|
|
Явно не можеш да разделиш двете страни на проблема. Едната страна е, че явно (ако не лъжеш) служителите на Мтел не са те уведомили устно че при смяната на пакета ще си загубиш минутите (което е съмнително дали трябва да правят, след като при преминаването към пакети минути си се подписал доброволно, че си съгласен с условията, вкл. че си губиш минутите). В това отношение разбира се, може да се говори за качеството на обслужването в офисите. Другата страна е, че след като си се подписал доброволно, както вече отбелязах по-горе, първо за преминаване към пакети минути, второ за смяна на пакета, се очаква да си се запознал с условията. Има интернет страница с всички условия, във всички бизнесцентрове има безплатни брошури с всички условия, има безплатен телефон за информация, в никой бизнесцентър освен това няма да ти откажат разяснения, ако нещо не ти е ясон. Какво искаш повече? Може би като отидеш да подписваш нещо, служителите в бизнесцентъра да проявят паранормални способности и да те уведомят устно точно това, което те интересува? И това само защото, както твърдиш в другия си постинг, не си длъжен да четеш, щото ти се пълнела главата с глупости? Е, извинявай, ама не виждам като те е домързяло да прочетеш това-онова, за какво имаш претенции. Дори ше го повторя още веднъж - факта, че служителката не те е уведомила устно, че ще си загубиш минутите, в никакъв случай не извинява собствения ти мързел да се запознаеш с условията по услугите, които ползваш.
|
| |
|
|
|