|
Тема |
Re: Маркови дрехи на ниски цени [re: aз] |
|
Автор |
snobar (Fuckers League) |
|
Публикувано | 04.01.06 18:14 |
|
|
Ти да не си някакво надъхано студентче по маркетинг? За маркетинга знам само едно - много скоро там откъдето идва тази наука, няма да се говори за нея.....ъпдейтни се малко...прочети нещо за брендинга
Клубовете са...как да се изразя...по интереси...като не ти харесва тук, заминавай в друг, който ще ти харесва, и в който ще се казват стойностни неща. Нас ни остави - нека пропадаме морално
Та да се върнеме на маркетинга...нали спец...
В началото на процеса на формирането на търговската марка, търговските маркови продукти са били с относително по-ниско качество, и отличаващи се с по-ниски цени. Новата тенденция обаче показва, че търговските марки се ориентират предимно към качествени продукти.
Освен това марката има за цел да индетифицира един продукт, тя символизира успеха на една фирма, а може дори да предизвика емоционално впечатление. Чрез марката се постига изискване към постоянно качество!!! Без него ефектът на идентифициране би бил безсмислен. Клиентите виждат в марката обещание за продукта и израз на качествена гаранция (нещо не понятно за теб)!!!
Много е просто - една блузка хуго бос е гаранция за качество. Тя е скъпа...струва примерно 300 лева. Марката е както казах хуго бос.
Отиваш на пазара и виждаш блуза на която пише хуго бос...но струва 30лв., переш я, и вече нямаш блузка хуго бос от пазара. Въпросът е: защо, ако една маркова стока не е качествена, всички страни от третия свят ще правят ментета...и то не ментета, а просто някакви парцали с надпис на определена марка? Защото те знаят, че тяхната стока е боклук...и искат по някакъв начин да заблудят потребителя (простия потребител) с фалшив надпис на марка, която безспорно е качествена. И както казва науката - зад марката, стои гаранция за качество.
Айде ходи сега разпитвай преподавателя ти по маркетинг, дали съм прав или не...
...и твойта майка също!
|
| |
|
|
|