Съгласна съм, че размахването на пачки не е решение. Сигурна съм, че и Стрейнджър мисли така. Тя е постъпила по този начин просто заради ситуацията. Както се казва, онези са си го изпросили.
На мен също не ми се е случвало да се държат така с мен. Обикновено продавачките, по-скоро са много мазни, но има места, където не съм доволна от обслужването и понякога, макар и много рядко съм срещала надменно отношение.
Дори не мисля, че трябва да занимавам управителя в такива моменти.
Между другото, една от функциите на униформата е, че служителите не се чувстват комплексирани, стоейки срещу много по-богати клиенти, които обслужват.
При пазаруването трябва да има усилия и от двете страни.
Нито е редно клиентът да влезе в магазин, в който да му се цупят и да го гледат отвисоко, нито пък продавачките са длъжни да търпят издевателствата на клиентите.
А, сега се сетих за един случай, когато една продавачка + управителката ме убеждаваха, че едно елече е от лисича кожа.
Ако се бях оставила, щяха да ми преобърнат познанията по биология.
Тогава беше голям майтап. Онемях и не можах да реагирам от смайване.
Те си помислиха, че съм се хванала (може и да не са ме лъгали, а самите те да са вярвали, че е така) и продължиха още по-напористо да ми хвалят "лисичката".
Е, това не плаче ли за номера "Хубава жена"? - да намина отново и да им покажа една истинска лисица.
П.С. Да не ме подеме сега някой природозащитник.
|