Хей, честита пижама! Нали вече си я облякла?
Когато си я облечеш, да сънуваш много хубави сънища, които и да ти се СБЪДВАТ!
Мани ги тия патки! Не им се ядосвай!
Много добре си ги подредила!
Аз кога ли ще го направя тоя номер! В такава ситуация им се ядосвам и им се разсърдвам - неправилна тактика, която трябва да променя.
Според мен въпросът е много комплициран.
Напр. на мъжа ми и на майка ми непрекъснато им правят отстъпки. За всякакви стоки. Не знам как го постигат номера. И двамата са много капризни, не купуват всичко, оглеждат, искат сто неща. Много често си излизат от магазина без да купят нищо, а преди това са разиграли продавачите за световно.
Аз? Аз съм клиентът-мечта. С една хубава усмивка и добро отношение + едно елегантно комплиментче могат да ми продадат "камък от Луната".
ОБАЧЕ един от много редките случаи, когато са ми правили отстъпка беше миналия месец, когато си купих GSM и то защото купих два, и то защото бях с мъжа ми.
Много и се радвах после на тая отстъпка, като че ли е нещо кой знае какво.
Ами не е честно пък! Не е заради самата отстъпка, а заради отношението.
Как да го обясня точно? Надявам се, че ме разбираш!
Точно като теб мисля, че на много места не знаят как да ти вземат парите.
Малко са продавачите-добри психолози.
Наскоро си говорихме с приятели на кого какво може да се продаде най-лесно. За едни покупката трябва да е много "на сметка", за други - да е "най-доброто" или "най-модерното".
Купувам си петунии за терасата. Продавачката ме съветва да си взема по-скъпите, че били по на сметка.
След два дни отивам за тор. Тя пак ме съветва да си взема от по-скъпата, че било по на сметка. Добре, но аз не съм този тип купувач. Купих си точно тези неща, доволна съм, но някак си не ми е приятно това "на сметка" и ми остана едно неприятно чувство.
|