|
Тема |
Re: До всички с АГУ [re: james74] |
|
Автор |
izoholz (непознат
) |
|
Публикувано | 21.06.06 16:24 |
|
|
Колега, за мен темата е приключена. С други думи газовата е монтирана, но все пак да споделя своя опит до тук.
Първо ми кажи или по-скоро ми докажи как на този механичен инжекцион може да се монтира газов инжекцион? От 7 сервиза за АГУ ми казаха, че не може. Ако имаш друга информация от специалисти (а не от пишман майстори) ще се радвам да науча нещо ново?
Сложих обикновена АГУ на BRC. Е не мина без първоначалните проблеми, но след 1 месец борба всичко е решено. Колата всъщност от самото начало вървеше идеално на газ и разхода е идеален. Проблемът беше именно в свободния ход на газ. Нестабилни обороти и съответно гаснеше когато си поиска като изключа от скорост. Започна се ходене по мъките понеже в БГ са ни такива газаджиите. С чиста съвест мога да кажа НЕКАДЪРНИ! Да ме извиняват малкото, които знаят за какво става дума. И по-лошото е не че са некадърни, ами че не си признават и започват да ръсят куп глупости по даден проблем и да говорят общи приказки, че еди си какво не можело да се направи.
От мен запомни, че няма начин една кола на бензин да не може да се направи да въври безпроблемно на газ. Просто в някои случаи решенията са скъпи! В България в името на ниската цена (или поради незнание най-често) много неща не се правят и затова различните модели коли правят номера на газ и после собствениците реват, че газта е виновна за всичко. А то не е така, просто една работа като не се направи както трябва резултата е такъв.
Но да спра до тук...
При мен досадния проблем се реши със стабилизатор за свободния ход на газ. Има коли, които задължително го изискват, иначе ще си имаш непрестанно ядове с оборотите и досадно гаснене. На други механични инжекциони например въпросния стабилизатор не върши никаква работа. Ама е редно един добър газаджия да е наясно с всичко това и когато ти каже цена за монтаж да ти обясни защо ти иска повече пари или да ти каже така и така тези коли са проблемни трябва да се монтира еди си какво и т.н. Да, ама не. Вземат ти парите и довиждане. Ако знаеш италианците какви неща правят именно при монтажа на АГУ на тия мерцедси, напълно ще си обясниш защо колата ти работи зле.
И на мен не ми беше приятно 1 месец да ходя по мъките, ама по-важно е човек да не се предава лесно. Въпросният стабилизатор се връзва към стъпковия мотор и му подава необходимия ток, така че да не пропадат оборотите. Примерно моя модел (190Е 2.0i) задължително иска такъв стабилизатор. Някои майстори спират на газ с помощта на реле стъпковия мотор, но това за мен е частично решаване на проблема.
Забравих да ти кажа, че колата не бива да има проблеми на бензин! С други думи преди да прибегнеш до стабилизатора трябва да се види дали потенциометъра на дебитомера е наред (замерва се) и да се почисти най-идеално стъпковия мотор!
Пак правя уговорката, че говоря конкретно за този модел на мерцедес. Например по-старите 190 (до 85г. някъде) нямат въпросния стъпков мотор и при тях не се изисква подобно устройство.
Може би единствения по-сериозен недостаък при газифицирането на тия коли е, че няма как да се монтират предпазни клапи (поне аз не съм чувал за такава възможност,но може и да има). С други думи риска от детонации с последствията от тях си е налице.
|
| |
|
|
|