|
Тема |
Re: пак за парното- въпросче [re: 2OOce] |
|
Автор |
Mercedes driver® (Хубав човек) |
|
Публикувано | 06.01.06 10:03 |
|
|
Виж, някъде назад имаше подобен пост точно за това.
Може би Само Дизел трябва да ги мести тези неща директно при полезнотийките, за да не се рови много, но това е само съвет
Така - дефлекторите са закрепени с 4 пружинни скоби по 2 отгоре и отдолу.Виждат се , като се вгледаш . Освобождават се с тънка отвертка - по-добре използва 2 едновременно - горните се напъват надолу, а долните - нагоре.
Второто закрепване е с болт, който държи корпуса на дефлекторите към жабката - оттам има достъп, или към ербега.Ако имаш такъв , е удобно да го свалиш- прави се ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при свален акумулатор - държи се на един болт над краката на предния пътник.
Третата стъпка е имбусното болтче- то осъществява връзката между врътката отв/затв на средните дефлектори с клапата, която пуска въздуха . Имбуса е 6 - не съм съвсем сигурен , и ключето трябва да е дълго поне 60-80мм. Като гледаш в десния дефлектор - навътрегоре ляво -се вижда. Отвиваш смело докрай- няма да падне вътре.
При отвит болт (т.2) и имбус (т.3) започваш с двете отвертки - удобно е да са с дължина поне 100 мм и ширина на жилото ~3 мм. Удобно е да почнеш с пружинените скобички ляво горно и ляво долно и да освободиш по този начин левия край на кутията с двата дефлектора - скобичките навътре и кутията с дефлекторите - навън. Аналогично и отдясно.
Провери за счупвания, които могат да водят до това, което те дразни
Не е толкова трудно, колкото изглежда. Скобичките имат навика да се отчупват от корпуса на дефлекторната кутия - не е хубаво, но не е фатално.
Сглобяването е ясно как става.
Важно е с имбусното болтче да регулираш правилно крайните положения на отворена/затв клапа да въздуха, за да работи коректно системата
Успех и ако нещо не е ясно от това писание, питай, не се притеснявай
Ride to live-live to Ride
MB E250 S124
Clio 1.4Energy
|
| |
|
|
|