Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:57 24.10.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Mercedes Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: пак за парното- въпросче [re: 2OOce]
Автор Mercedes driver® (Хубав човек)
Публикувано06.01.06 10:03  



Виж, някъде назад имаше подобен пост точно за това.

Може би Само Дизел трябва да ги мести тези неща директно при полезнотийките, за да не се рови много, но това е само съвет

Така - дефлекторите са закрепени с 4 пружинни скоби по 2 отгоре и отдолу.Виждат се , като се вгледаш . Освобождават се с тънка отвертка - по-добре използва 2 едновременно - горните се напъват надолу, а долните - нагоре.
Второто закрепване е с болт, който държи корпуса на дефлекторите към жабката - оттам има достъп, или към ербега.Ако имаш такъв , е удобно да го свалиш- прави се ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при свален акумулатор - държи се на един болт над краката на предния пътник.
Третата стъпка е имбусното болтче- то осъществява връзката между врътката отв/затв на средните дефлектори с клапата, която пуска въздуха . Имбуса е 6 - не съм съвсем сигурен , и ключето трябва да е дълго поне 60-80мм. Като гледаш в десния дефлектор - навътрегоре ляво -се вижда. Отвиваш смело докрай- няма да падне вътре.

При отвит болт (т.2) и имбус (т.3) започваш с двете отвертки - удобно е да са с дължина поне 100 мм и ширина на жилото ~3 мм. Удобно е да почнеш с пружинените скобички ляво горно и ляво долно и да освободиш по този начин левия край на кутията с двата дефлектора - скобичките навътре и кутията с дефлекторите - навън. Аналогично и отдясно.

Провери за счупвания, които могат да водят до това, което те дразни

Не е толкова трудно, колкото изглежда. Скобичките имат навика да се отчупват от корпуса на дефлекторната кутия - не е хубаво, но не е фатално.

Сглобяването е ясно как става.

Важно е с имбусното болтче да регулираш правилно крайните положения на отворена/затв клапа да въздуха, за да работи коректно системата

Успех и ако нещо не е ясно от това писание, питай, не се притеснявай

Ride to live-live to Ride
MB E250 S124
Clio 1.4Energy


Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* пак за парното- въпросче 2OOce   05.01.06 08:55
. * Re: пак за парното- въпросче Mercedes driver®   05.01.06 08:59
. * Re: пак за парното- въпросче 2OOce   05.01.06 14:27
. * Re: пак за парното- въпросче BlondNigger   05.01.06 16:42
. * Re: пак за парното- въпросче Mercedes driver®   06.01.06 10:03
. * Re: пак за парното- въпросче .   06.01.06 11:58
. * Re: пак за парното- въпросче BlondNigger   06.01.06 20:25
. * Re: пак за парното- въпросче Mercedes driver®   09.01.06 08:38
. * Re: пак за парното- въпросче e25OD   11.01.06 15:40
. * Re: пак за парното- въпросче Caмo Дизeл   11.01.06 15:58
. * Re: пак за парното- въпросче e25OД   11.01.06 16:15
. * Re: пак за парното- въпросче ///   11.01.06 19:01
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.