|
Сега,ако кутията си е работила нормално и НАИСТИНА е липсвала част от спир.течност,то не бързай да сваляш кутията,преди да си проверил всички възможности по амбр.хидр.система!!!! Сменил си помпата,ква е гаранцията че е била читава??? 2 седмици без течност вътре,в моргата,със стари уплътнения-забрави. Дай 30лв,та си вземи ремонтен комплект от Балкан стар или който искаш-вземи упл. за буталото,маншон на цилиндъра,пружината,малката медна уплътнителка м/у гумената капачка на пружината ,пружината май отделно се купуваше,евтина е...Така подменяш всичко без буталото.Него го почисти и продухай ,малките орворчета по долния му ръб...това първо. Работният ти цилиндър е съвсем просто устроен-махни го ,почисти го,смени уплътнителя на буталото-прочее,продават се при дилърите на АТЕ за 17лв. барабар с буталото и маншона-Манимпекс се казват,адреса в С-я не знам...
Внимавай като поръчваш части за главния амбреажен,има промяна от номер 091119 нататък...сигурно от 1979,де...И след като си смени/почистил всичко(обърни внимание и на маркуча,сигурно е за смяна) обезвъздушаването се извършва чрез свързване на щуцера на преден спир.апарат и щуцера на РАБОТНИЯ (долу,на ск.кутия)цилиндър,сп.педал се натиска нежно и бавно.....
И така, за около 60 лв.и малко време ще смениш неща,които и БЕЗ ТОВА е време да се сменят и които могат да те изненадат неприятно в някой неподходящ момент....и има 95 % вероятност да НЕ се наложи да сваляш кутията....
А,да,преди да монтираш главния цилиндър,напилно го с течност и го обезвъздуши,доколкото можеш-ще ти е от полза..хвани го в менгеме м/у 2 летви,свържи му 2 марку4а и ги потпи в буркан със сп.течност...измисли как... в сервизите под налягане го правят,ама Power Bleeder-ите струват пари......
Провери си и лостовата система на скоростите,разните втулки,ако тие халтав лоста... не давай пари преди това,те като я свалят,ще си измислят някое проблемче хората...отиде 300лв....Успех.
|