Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:01 11.11.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Mercedes Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: MOLQ POMOGNETE [re: ALEXONE]
Авторkyuss (Нерегистриран) 
Публикувано19.11.05 13:28  



Сега,ако кутията си е работила нормално и НАИСТИНА е липсвала част от спир.течност,то не бързай да сваляш кутията,преди да си проверил всички възможности по амбр.хидр.система!!!! Сменил си помпата,ква е гаранцията че е била читава??? 2 седмици без течност вътре,в моргата,със стари уплътнения-забрави. Дай 30лв,та си вземи ремонтен комплект от Балкан стар или който искаш-вземи упл. за буталото,маншон на цилиндъра,пружината,малката медна уплътнителка м/у гумената капачка на пружината ,пружината май отделно се купуваше,евтина е...Така подменяш всичко без буталото.Него го почисти и продухай ,малките орворчета по долния му ръб...това първо. Работният ти цилиндър е съвсем просто устроен-махни го ,почисти го,смени уплътнителя на буталото-прочее,продават се при дилърите на АТЕ за 17лв. барабар с буталото и маншона-Манимпекс се казват,адреса в С-я не знам...
Внимавай като поръчваш части за главния амбреажен,има промяна от номер 091119 нататък...сигурно от 1979,де...И след като си смени/почистил всичко(обърни внимание и на маркуча,сигурно е за смяна) обезвъздушаването се извършва чрез свързване на щуцера на преден спир.апарат и щуцера на РАБОТНИЯ (долу,на ск.кутия)цилиндър,сп.педал се натиска нежно и бавно.....
И така, за около 60 лв.и малко време ще смениш неща,които и БЕЗ ТОВА е време да се сменят и които могат да те изненадат неприятно в някой неподходящ момент....и има 95 % вероятност да НЕ се наложи да сваляш кутията....
А,да,преди да монтираш главния цилиндър,напилно го с течност и го обезвъздуши,доколкото можеш-ще ти е от полза..хвани го в менгеме м/у 2 летви,свържи му 2 марку4а и ги потпи в буркан със сп.течност...измисли как... в сервизите под налягане го правят,ама Power Bleeder-ите струват пари......
Провери си и лостовата система на скоростите,разните втулки,ако тие халтав лоста... не давай пари преди това,те като я свалят,ще си измислят някое проблемче хората...отиде 300лв....Успех.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* MOLQ POMOGNETE viachy_3OOd   17.11.05 20:24
. * Re: MOLQ POMOGNETE hi88   17.11.05 22:55
. * Re: MOLQ POMOGNETE JarJar_   18.11.05 02:31
. * Re: MOLQ POMOGNETE viachy_3OOd   18.11.05 02:57
. * Re: MOLQ POMOGNETE KPAHK   18.11.05 10:37
. * Re: MOLQ POMOGNETE ALEXONE   18.11.05 11:18
. * Re: MOLQ POMOGNETE kyuss   19.11.05 13:28
. * Re: MOLQ POMOGNETE kyuss   19.11.05 13:36
. * Re: MOLQ POMOGNETE 2OOce   21.11.05 13:48
. * Re: MOLQ POMOGNETE viachy   21.11.05 13:54
. * ne e bash taka KPAHK   21.11.05 15:03
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.