|
Тема |
Re: търся кутия за 200е [re: 3OO_diesel] |
|
Автор | 2OOCE (Нерегистриран) | |
Публикувано | 09.11.05 14:17 |
|
|
като купих колата изключваше трета скорост.Дадох я на едни майстори.Като я отвориха се оказа че е за смяна муфата и зъбното колело на четвърта скорост-беше спукано.Намерих втора употреба зъбно колело и муфа.Смениха ги, но продължи да излючва от скорост, по рядко но пак изключваше.след смяната се появи и виене- когато е на скорост и то когато намаляваш скоростта,когато ускорявам го няма това виене.Минах около 8000 км и въпросното виене се увеличи значително. Третата също почна да изключва на всяка дупка.Освен това ми казаха че и петата също имала много износвания.Та зради това реших да сменям кутията ама наистина били много скъпи.Имам и друг проблем в момената-съединитела не отделя??? Казаха ми да сменя долната помпа,смених я не се оправи.Смених и горната , пак не се оправи.Иде ми да ги очистя.Интересното е 4е като напомпя повечко се оправя.Което ме навежда на мисълта за въздух в системата.Обезвъздошавах 100 пъти и не става. феродовия диск е на 8000 км.И ми казаха че трябва да свалям кутия да видят какво става. Та заради това искам и да сменя и нея с това сваляне. А между другото челото на долното цилиндърче което бута вилката беше много асиметрично износено.... ако имаш никои съвет казвай че ми писна да стоя без кола.Като ми отваряха кутията преди между блоковете не сложиха хартиени гарнитури а силикон.да не би да се променят луфтовете на кутията все пак гарнитурите дават някаква дистанция която я мяма при силикона??
|
| |
|
|
|