|
|
| Тема |
Re: MB 114/115 - 1967 [re: 115] |
|
| Автор | Power_Exhaust (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 23.12.03 11:08 |
|
|
|
Така,не те знам защо си решил да го сменяш този дизелак с бензин ,и то мощен.Защото ще ти се наложи да направиш ужасно много промени:цкоростна кутия,диференциал,скоростомер,радиатор и т.н. абе бела на главата.Отговор на въпроса ще ти дам,но както някой те попита от кое десетилетие искаш двигател,но според мен ако наистина си решил да го подменяш ти предлагам да си му сложиш двигател като на топ модефикацията на 114,защотото по този начин ще се запази оригиналността на модела.Двигателите на топ модефикацията са 6цил с 1 разпределителни вала и 2746см3 обем. като са предлагано с два вида захранване:карбураторно и многоточково инжекционно.Карбураторните модели са снабдени с 4 камерен карбуратор,абсолютно автоматичен и с него двигателя има 156 или 160к.с.
А инжекционното ,е с Бош Де Жетроник в първата си версия,като инжекциона тук за голямо учудване е електронен това са версийте от 72 до 76та и развива мошност от 185к.с./6000об.След 76та започва монтирането на механичен инжекцион който е добре познат в моделите 123,126,107.116 ,а това е Бош Ка Жетроник и с него двигателя има мошност от 177к.с./5800об до 79г. е така ,след 79г. се правят леки промени по инжекционната система и тя възвръща 185те к.с. но този път при по ниски обороти ги достига 5800об.
Моделите на двигателите са следните
М110.921/922 - Карбураторен 160к.с.
М110.923- Карбураторен 156 к.с.
М110.981/982/983 - Ел.Инжекцион 185к.с.
М110.984 - Мех.Инжекцион 177к.с. или 185 к.с.
М110.988 - Мех.Инжекцион 185к.с.
Надявам се да съм бил полезен !
| |
| |
|
|
|