|
Тема |
Re: Кое е по-добре за напомпване на мотора? [re: Resurrector] |
|
Автор |
млaдeжa* (минаващ) |
|
Публикувано | 16.07.03 20:33 |
|
|
Моно инжекцията не е много изгоден вариант виж многоточковия инжекцион е нещо по различно.За него си заслужава.
Ай-си-кю не ползвам поради това че трябва директно да се говори а аз не винаги съм в настроение да реагирам мигновенно а и връзката ми не чини щото се разпада често.За това съм се спрял на този начин за комуникация.Снимки ще видиш на сайта за Лада малко по подробни на жигулката а иначе в старата ми регистрация – младежа без звездичка като подпис една малка жигулка се вижда отдолу като 1980 не е литража на мотора а рожденната дата на машината.За масления радиатор – като идея мога да кажа че е лесно да се паправи на струг разклонител на датчика за маслото като се прекара поток от него през радиатор – маслен и се върне охладеното масло във капака за вентилация на картера.Лесно и просто само трябва да си намериш маслен радиатор.Май Москвичите имаха поне по старите.
Моя разход на бензин не съм го пробвал но на газ върви в граници доста широки – мин. 12 л. На стоте макс 17 л. На стоте.Може би си зависи и от стила на каране но определено колата си върви при втория разход при първия е леко спъната и трудно достига 5000-6000 оборота.А напоследък се стремя да съм винаги в границите 2000-3000 оборота явно се отразява благоприятно на моторчето щото се чисти доста интезивно от налепите натрупани с години.След още една преждевременна смяна на маслото мисля че ако се отвори мотора ще прилича на нов отвътре.
Много ми е интересно как стана така че свали главата с 3 мм. Сложи и разпр. Вал спортен с по широки фази с по високо отваряне и по дълго такова на клапаните и не получи зацепване на клапани и бутала.Да не би в буталата да са ти направили украшения като на дизелите или като на 1300S а Зиловия карб с две камери ли е?Мислех си по въпроса да ползвам пусковаци за багери така като гледах по размер ще паснат и е еднокамерен така че ще трябват четири пък и ще са по евтини от тези вебери дето се дискутират много.Но пак казвам колата ми не е за сътезания а за лично удоволствие като доработките по нея правя основно сам.Външния вид няма да те впечатли никак щото не се различава почити по нищо от оргинала.А сайта е :
http://vaz.hit.bg/
Моите клапани се разминават на косъм след разпр.вал от нивата и мисля при поставяне на главата изпилената да си сложа оргинала 2101 за да си нямам неприятности.Разбира се всичко ще бъде премерено но си мисля че няма да стане с този дето съм сега.
|
| |
|
|
|