|
Тема |
Re: Кое е по-добре за напомпване на мотора? [re: plamen] |
|
Автор |
burner (Бръммм...) |
|
Публикувано | 12.07.03 18:41 |
|
|
Ей мнооо се нервя някой като земе така да лафи като чели ние тука пасем тюлени. Абе приятелю на теб ясно ли ти е че този вид тунинг на мотора нестава за каране по улиците а е единствено за състезателни цели. С 4 карб-а колата ще гори толкова бензин че няма да сварваш да стигаш до следващата бензиностанция...
Другото за буталата и съединителя ... хм несъм чувал за такива ама си спомням за некви си бутала Колбеншмитд както и за керамика .... Пък за вала мноо далеч изфарча ..... има си ги достатачно и в бг за по 100-ина кинта ама ми е много чудно как ще караш из града кола която се изчиства на 3500об/мин и се цепи до 8000 ... и дори А98 без "манджа" и идва слаб и ще има бай бай бутала ...
А за окачването ... ми като са ти завряни ръцете в гъза ще се нацепиш и с направено окачване пък като си знаеш до колко са твоите възможности и тея на колата ще си караш безаварийно доста дълго време ....
ПС: Ай бай и писнало ми е от разни капацитети дето си мислят че като са чули нещо и вече са големи разбирковци....
|
| |
|
|
|