|
Тема |
Re: Блокирала тарифа~електромер-чий ангажимент? [re: etichka] |
|
Автор |
Smile (мълчалива) |
|
Публикувано | 30.07.09 23:25 |
|
|
Обаждаш се по телефона на ЕОН, ЧЕЗ или ЕВН, казваш, че имаш повреден часовников превключвател (часовника, който превключва тарифите), те идват и ти го поправят. По принцип докато ти е повреден часовника, трябва да ти преизчисляват енергията по Общите условия на самото дружество - примерно 60:40 дневна:нощна. Най-добре виж в сайта на съответната компания - там трябва да дса публикувани тези Общи Условия и намери члена, по който е преизчислението.
Също има и как се коригира сметката когато ти декларираш повредата - примерно корекцията да се направи за 30 дни назад от датата на констатиране или нещо подобно.
П.С. Това Smile е просто съвпадение с ника ми, нали?
|
| |
|
|
|