Не съм ви чел споровете, но за ЖП възела петльо май е прав. То в момента железниците имат много малко значение за туризма. Основно се ползват за транспортиране на стоки и суровини (както и роми и социално слаби турци).
Ники Василев (пу да му еба майката, простак) искаше да закупуваме от Германия 2 супермодерни влака. Смешко. Линиите ни са в такова състояние, че това е все едно да си купи някой Ламборгини и да го кара по пътя София - Старосел. Нямат никакво приложение тук такива влакове. А ако тази утопия за ШИПКА стане, Стара Загора май наистина ще заема ключово място в Южна България. Ти затова май толкова настояваш да се построи .
Мнението ми за ШИПКА е положително, но приоритетът за държавата трябва да са започнатите магистрали. Освен това, този проект за ШИПКА е адски скъп. В момента нямаме толкова пари, а и управлението ни изглежда и следващите 4 години ще бъде доста некадърно, но за това сме си виновни ние, които го избрахме.
Припомни си, че само за Хемус отне толкова усилия да се пробие Стара Планина, където тя по принцип е по проходима. А там при ШИПКА е "мишън импосибъл" на този етап.
Евентуално след 2007 г. с парите от присъединителни9те фондове може нещо да се помисли, но пак казвам: едно, куцо управление, второ, много пари струва тая ШИПКА, трето - имаме други приоритети в страната (като пътища), а и на всичкото отгоре покрай тая шипка ще писнат стотици еколози и разни умопобъркани защитници. Нищо чудно в повечето случаи да имат право, щото няма да се учудя, ако и тоя проект не го нарпвят като хората.
Все пак - пътищата ще се оправят...ако ще да е след 10 години :)
|