|
Тема |
всичко прочетох, но ме изкефиха отговорите на ПР-а [re: koзaтa] |
|
Автор |
Hиkи21OO (непознат
) |
|
Публикувано | 26.07.09 11:02 |
|
|
В отговор на:
Всъщност Мегалан държат потребителите им да са нормални клиенти а не кози и искрено се радват че тази брошурка играе ролята на естествен подбор
Което в изказа на тази КОЗА:
Очаквам с нетърпение Рекламните агенти на Мегалан тук а и на други компании, да ме убедят, че като потребителка склонна да заплащам евентуално 21,99 лв. за скорост 30 Mbits, не трябва да бъда толкова капризна и да им играя по свирката!
означава че "нормален клиент" е равносилно на балък - такъв който не вижда скритите камъни на подобни взаимоотношения продавач - куповач.
И свързано с:
В отговор на:
Е, при нас я ползват над 7000 човека, явно параноята няма масова почва. ...
означава че Мегалан събрал 7000 "нормални клиенти" т.е. ако не балъци то без капризи като тази коза, което пък означава - ако има само доволни клиенти без капризи как изобщо тази компания се развива?
Развитието на който и да е бизнес в сверата на доставка на услуги се осъществява именно от капризността на клиента и тяхното недоволство, а критиката им спомага пряко за осъвършенстването на фирмата. Иначе се връща към ерата на планираната икономика - на пазара има само 1 вид кисело мляко, един вид сирене, 1 вид хляб, и вид тоалетнка хартия, и един вид Фин Млечен шоколад. За какво ви е да ходите в Кореком и да търсите Милка или Тоблерон? За какво ви е Да дъвчете Орбит или Би-Бит, като има дъвка "идеал" за 10 стотинки???
|
| |
|
|
|