|
Тема |
Re: MEGALAN tolerira SPAM [re: DrFrancky] |
|
Автор |
RepeatableRead (transactional) |
|
Публикувано | 05.10.07 01:07 |
|
|
Предполагам БТК например са платили на някой пишман консултант за всичката излишна бюрокрация която описваш, но въобще не мога да кажа, че те имат някакъв support. В Мегалан поне са те свързали с Администраторът (предполагам, че е бил дежурният в момента), като в БТК ще те отсвирят с някоя стандартно глупава реплика на перфектно обученият си персонал.
Лично аз съм клиент на Мегалан и на БТК и мога много реално да преценя къде поддръжката е по-добра и къде не е.
Между другото, пробвай да звъннеш на enom.com или godaddy.com (не са ISP но пак е свързано с Интернет) да видиш колко време ще чакаш. Е при тях е по умно направено, казва ти "Еxpected wait time 60 minutes". Супер а! И ако кажеш че и тези фирми имат нужда от консултант ...
|
| |
|
|
|