|
Тема |
Re: ... [re: DrFrancky] |
|
Автор |
weronika (непознат
) |
|
Публикувано | 27.09.07 18:44 |
|
|
Понеже аз ( Вероника ) също съм участник от дискутираната тема мисля да кажа няколко неща.
1. Един нормален и културен човек, без значение с какво образование е, би трябвало да се представи пръв, преди да каже по каква тема се обажда.
2. Понеже вие се обаждате на телефонен център, в които обикновено обажданията са свързани с проблеми на наши клиенти относно интернет достъпът им , служителките са компетентни по тези въпроси, а не са длъжни ( поне така аз мисля ) да са компетентни на теми свързани със mail. сървъри и т.н.
3. Когато някой говори бързо и ядосано, в по голям процент от случайте, трудно му се разбира какво точно казва.
4. След като на мен ми стана ясно че не мога да ви отговоря компетентно на въпроса ( Вие сам казахте " При положение нямате техническо образование, защо ме прехвърлиха на вас " като и вие сте проста секретарка, вдигаща телефона " , веднага извиках наш администратор с който Ви свързах.
Не разбирам в крайна сметка след като Ви свързах с Администратор, Вие пак останахте недоволен! Какво друго можем да направим?
|
| |
|
|
|