А, на теб ще ти отговоря първо защото си културен второ щото пишеш на кирилица.
Сори но винаги ще отеба човек които каже на служителката ми по телефона -" Дайте да говоря с някой друг а не с тъпа секретарка"
След като го чух това смятай че за мен разговора беше приключил и го пратих на майната си да се оправя с инстанциите както намер за добре.
Винаги сме помагали на всеки но не и на незадоволени типове като франки които се държат грубо и арогантно.
Клиента ще бъде предупреден за това че праща спам и ако стане застрашителен ще му бъде спрян достъпа. Предпочитам оттук натам в тая тема да пишеш само ти за да става културен и нормален диалог
ПС. Що е abuse можеше да питате админа с който сте говорили, а не момичето от call центъра чиято функция е просто да прецени с кой да ви свърже и която си е свършила работата повече от добре при положение че ме пита веднага какви действия да предприемем.
Редактирано от RazoR на 27.09.07 18:19.