Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:18 03.11.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Honda Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Мнооо благодарско :) [re: KickingKing]
Автор ADH-HondaМодератор (УНИКАЛЕН !)
Публикувано05.04.05 11:40  




Въздушния филтър е около 30-ина лв, може и повече да е... Но НЕ виждам смисъла затова да се брпоят буквално казано стотинките за такива неща, които се сменят веднъж на 20 000 км примерно, щом за консумативите до такава степен ще се обръща внимание затова колко струват, какво ли ще е при някоя по-сериозна част. То по тая логика, по-добре да НЕ си купува кола човек, че като се замисли ще е супер яка набутвация.... (което си е и самата истина ).

CRX ЕЕ8 има стандартно Ел. шибидах, както и ел. стъкла, ел. огледала... Именно това са тези дребни детаилчета които го отличават от обикновените CRX 2-а ген. (ED9) - че стандартно е оборудван с пълния ел. пакет, както и кожените седалки (докато при ED9 НЕ са от кожа, а от плат някакъв) и че при ЕЕ8 на таблото НЯМА велурени апликации както при ED9
Имай напредвид че, такъв модел CRX НИКОГА НЕ Е предлаган с хидравлика на волана, т.е. - ще поразвиваш яки бицепси, особено ако има яки джанти Само CRX 3-ата генерация (наричан още като "Del Sol") е оборудван сериино с хидравлика на волана. Същото се отнася и за ABS системата - CRX 2-а генерация е с 4 дискови сприачки, но НЯМА ABS. Само при CRX 3-а ген. Дел Сол е предлаган сериино ABS и то за топ версията с B16A2 мотор - 160 коня.

Интериора на ЕЕ8 си е почти същия като интериора на ED9 - разликата са тези дребни детайли които изброих по-нагоре. Това си е CRX 2-а генерация (предлагана от 1987-а до 1992-а). Докато ти вече започваш да споменаваш и 1-вата генерация CRX (модел от 1983-а до 1987-а) Те наистина са с пластмасови калници и доста по-леки от наследниците си (наистина са към 780 - 800 кг) И на CRX 1-а ген НЕ Е слаган мотор 140 коня (а впрочем и на никой CRX НЕ Е слаган двигател с мощност точно 140 коня ). Слаган е ZC1 (1.6 16V DOHC, пълна инжекция) който е 125 коня.

НЕможе да се опише какво е усещането да караш кола с такъв мотор още повече. Просто трябва да го усетиш. Няма думи подобно изживяване НЕ го сравнявай с кола 1300 кила и 122 коня (ако пък и говориш за 190-ка...) - просто.... тук НЕ става въпрос за цифри на килограми, конски сили и т.н. Тук става дума за....... (ще прозвучи много смешно и детско ) МАГИЯ Самото усещане че си седнал в тази кола, че едва ли не си легнал на пътя, самото усещане на НЕ шумоизолираност и как всичкия звук на мотора влиза в купето ...... а пък самият звук от двигателя е просто НЕсравним !!! Нямаш си и на идея този мотор какъв звук издава, дори и напълно сериен вариант (БЕЗ да е с;ложен "спортен" въздушен филтър, без да е сменена изпускателната система) ! Като го подкараш - 1500, 2000, 2500 оборота.... всичко е нормално, като в друга, "обикновена" Хонда. Продължаваш да ускоряваш - 4000 оборота , 4500, 5000 .......... и изведнъж - около 5500 - 6000 оборота звука на мотора се променя !!! Изведнъж, това става друг мотор - започва вече да ръмжи уникално, НЕСРАВНИМО С НИЩО ДРУГО ! Тягата, ускорението която те лепи (в буквалния смисъл на думата) за седалката също става по-силно ! Така до 8000 оборота (и малко отгоре) продължавай да искоряваш с този автомобил Просто.......... НЕможе да се опише, трябва сам да го изпиташ и тогава ще ме разбереш за какво говоря и се опитвам да обяснявам УНИКАЛНО Е ПРОСТО

А по принцип, CRX си е точно това - спортна версия на СИВИК-а CRX 1-а, 2-а и 3-а генерация (Del Sol) са спортни версии на Сивици, съответно 3-а, 4-а и 5-а генерация. Общо взето, еднакви коли, на една и съща платформа, само че при CIVIC се е конструирал повече за практични нужди, докато при CRX моделите - там е залегнато САМО върху предните две седалки (задните до такава степен се игнорират, че при последния модел - Del Sol, те вече липсват изцяло) и кефа на двама души. Затова под "псевдо" имах предвид че, реално погледнато, това си е една малка (няма и 4 метра дължина), градска кола. Но е така направена като удобство, като ергономия, като ДИЗАЙН най-вече, че имаш чувството че си се качил в една расова бегачка от най-висок калибър. А двигателите пък още повече подсилват тази магия

Коментара ми относно последния ти абзац.... какво да ти кажа Онзи който ти е казал че VTEC системата НЕ работила много добре, особено при студено време - това си има следните обяснение
1-во - това е всезнаещ факт че, докато НЕ Е загрял мотора и НЕ Е достигнал оптималната температура на охладителната течност и НАЙ-вече на маслото, VTEC системата НЯМА да работи. Просто така е конструирано (все пак, тези допълнителни "гърбици" на разпр. вал(ове) при VTEC двигателите се задействат/активират именно чрез маслото на двигателя ). Така че това НЕ Е някакъв конструктивен или фабричен дефект - просто така е измислено, защото и реално погледнато - дали е VTEC или не, дали въобще ще е Хондов двигател или някакъв друг - НЯМА значение, той докато е студен и НЕ Е загрял - НЕтрябва да се чанчи, НЕтрябва да се "реже" ! Само малоумник и душманин кара така кола - докато е студена да я тумби до дупка

2-ро - за да бачка като хората и да се запази за максимално дълъг живот един Хондов мотор с VTEC система, трябва задължително да има високи изисквания към МАСЛОТО и ОХЛАДИТЕЛНАТА ТЕЧНОСТ (и най-вече към маслото). НЕ само че маслото трябва да се сменя на интервал от НЕ повече от 10 000км пробег, ами трябва и да се използва точно такова, каквото е описано в книжката на автомобила. Или казано накратко - трябва да е хубаво (скъпо ) масло ! НЕможе да се кара тая кола с М10Д или Диона Просто ще ебеш майката на тоя мотор за отрицателно време, а кофтито е че повечето такива машини които са в БГ са именно по този начин прецакани За съжаление, българина е МЪРЛЯЧ по отношение на подръжка и експлоатация на автомобил, но както и да е - няма да намесваме тая тема на разговор.

Докато самата VTEC система, това усложняване на газоразпределителния механизъм - това е система която съществува от вече 16 години, произведени са МИЛИОНИ такива двигатели, официално досега НИКОГА НЕ Е споменавано че, VTEC система е дала отказ, че се е скапала и т.н. Това НЕ го казвам Аз - Аз съм Никой Това го казват световните специализирани Авто издания ! Няма какво да добавя повече

Редактирано от ADH-Honda на 05.04.05 11:45.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Въпроси за Хонда(CRX) KickingKing   24.03.05 02:46
. * Re: Въпроси за Хонда(CRX) Borislav   30.03.05 22:36
. * Най-накрая... Благодарско KickingKing   01.04.05 01:35
. * Re: Най-накрая... Благодарско Borislav   02.04.05 01:26
. * me = dumb KickingKing   03.04.05 15:06
. * Re: me = dumb Borislav   04.04.05 15:48
. * Re: Въпроси за Хонда(CRX) ADH-Honda   04.04.05 09:44
. * Мнооо благодарско :) KickingKing   05.04.05 03:22
. * Re: Мнооо благодарско :) ADH-Honda   05.04.05 11:40
. * Re: Мнооо благодарско :) PARADOX_sf   08.04.05 21:38
. * Re: Мнооо благодарско :) KickingKing   08.04.05 22:46
. * Re: Мнооо благодарско :) KickingKing   12.04.05 00:50
. * Замрях онзи ден Borislav   12.04.05 22:15
. * Helping Hand KickingKing   13.04.05 16:52
. * Re: Въпроси за Хонда(CRX) mimeto82   14.04.05 10:50
. * Re: За сайта KickingKing   14.04.05 17:37
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.