М да...
Наистина е хубаво да се видат и гумичките на клапаните!
Например баща ми имаше преди време Пежо 205 ГТИ (на 12 години) и му харчеше масло. Помислихме че мотора е духнал, но се оказа че е от гумичките на клапаните.
Междудругото знам че ако Хондите се изрязват продължително и непрекъснато до ограничител им изгарят гумичките на клапаните и почват да харчат масло.
А относно смяната на вида масло се спазва следния ред. Ако колата е карана със синтетика може да се сложи полусинтетика и минерално дирректно. Ако е карана с минерално се слага първо полусинтетика след това пълна. Не може дирекно 100% синтетика.
Мирославе има синтетика 20В60 дори и по-гъста. Обясних горе че това твърдение за минералното и синтетичното и хибрдите не е вярно!
VTEC POWERРедактирано от PARADOX_sf на 06.06.03 14:27.